Cum pot achizitiona o masina second-hand care costa 15800 euro, prin leasing sau rate? Care sunt termenii si conditiile? Doresc sa o cumpar pe firma.

Atat leasingul cat si creditul auto prezinta avantaje si dezavantaje, pe care ar trebui sa le aveti in vedere.

Spre deosebire de creditul auto, pentru leasing durata de aprobare este mai redusa si conditiile mai flexibile.

Daca veti opta pentru un credit auto, veti deveni proprietarul bunului inca de la inceputul perioadei de creditare. In cazul leasingului, clientul devine proprietarul autoturismului la sfarsitul perioadei de creditare. Pe parcursul perioadei de creditare, compania de leasing transfera dreptul de folosinta utilizatorului prin intermediul unui sistem de inchiriere.

In cazul creditului auto, comisionul initial se aplica la valoarea creditului acordat de banca, nu la valoarea masinii. Costul total cu dobanda este putin mai mic decat in cazul leasingului, insa costurile colaterale (inscrieri in arhiva electronica a contractelor de garantii, intocmire de polite de asigurare etc.) sunt mai mari.

Un avantaj al leasingului pentru persoanele juridice este posibilitatea deducerii platilor de leasing (TVA, asigurare, diferente de curs valutar).

In general, avansul platit la incheierea unui contract de leasing este mai mare (intre 30% si 50%), pe cand avansul necesar in cazul unui credit este mai mic (20%-25%) – valabil pentru autoturismele second hand.

In functie de institutia finantatoare, vechimea maxima a autovehiculelor nu poate depasi 5 ani, calculata de la data primei inmatriculari a autovehiculului.

Documentele necesare finantarii in sistem leasing pentru persoane juridice sunt urmatoarele:

1. Fisa tip de prezentare a societatii, completata de catre client, semnata si stampilata;

2. Ultima Balanta de Verificare pe anul in curs - daca este cazul;

3. Bilanturile Contabile vizate de MF, cu anexele lor, pe ultimii 2 ani si Raportare semestriala (daca nu a fost incheiat un bilant contabil) impreuna cu Balantele de Verificare aferente ( daca este cazul);

4. Certificat Unic de Inregistrare, (conform cu originalul),CIF, Act constitutiv - versiunea actualizata sau Actul constitutiv initial si actele modificatoare ale acestuia;

5. Act de identitate pentru persoana care reprezinta societatea. In cazul in care persoana nu este actionar (asociat), imputernicire din partea societatii pentru semnarea contractului. Aceasta persoana trebuie sa aiba si drept de semnatura in banca pentru semnarea Biletelor la Ordin; (conform cu originalul)

6. Specimen de semnatura vizat de banca la care are deschis contul clientul, cu stampila bancii si data de certificare in original;

7. Exstras de cont aferent specimenului de semnatura prezentat la dosar.

8. Factura proforma a obiectului contractual de la Furnizor

 

Pentru mai multe detalii, consultati produsele din categoriile Leasing, Credite investitii, sau Credite echipamente. Puteti, de asemenea, vizualiza urmatorul ghid video:

 Pentru a contracta orice produs, accesati butonul "Aplica" din pagina produsului pentru care optati. Dupa completarea formularului cu datele dumneavoastra de contact si trimiterea acestuia catre institutia care ofera creditul, veti fi contactat de un reprezentant al institutiei respective in scopul furnizarii de informatii suplimentare si al unei eventuale colaborari.



Urmareste-ne si pe ...

Cele mai citite intrebari din categoria Leasing

 
 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga



Comentarii


3 comentarii


giani , acum over 11 years
  (386)   (379)

pentru utilje agricole ce imi trebuie?
 
ilincai alexandra , acum over 12 years
  (434)   (420)

lucrez in italia(cu acte in regula)si dorescccumpar o masina in leasing,se poate?ce acte imi sunt necesare?
 
GEORGE , acum over 12 years
  (457)   (459)

buna ziua miam facut o firma acum si as vre sa iau in leasing o masina se poate sau ce trebuie sa fac
 
Cautare rapida intrebari
   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »