Acte necesare pentru obtinerea certificatului de cazier judiciar

Data: 25 ianuarie 2011   Ora: 13:43

Pentru persoane juridice

In vederea eliberarii certificatului de cazier judiciar, necesar inscrierii in Registrul operatorilor intracomunitari, imputernicitii persoanelor juridice vor depune actele necesare la Serviciul Cazier Judiciar, Statistica si Evidente Operative din cadrul Inspectoratelor Judetene de Politie/ Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti unde acestea au sediul social/sucursala/filiala/punct de lucru.

Documentele necesare:

  1. Solicitare scrisa, semnata si stampilata de conducerea societatii, care va cuprinde toate datele de identificare ale firmei (denumirea, denumirea anterioara - daca este cazul, numarul de ordine in Registrul Comertului, codul unic de inregistrare, codul fiscal, nationalitatea, sediul social, datele de identificare ale delegatului - nume, prenume, actul de identitate, CNP), motivul solicitarii certificatului de cazier – formular tipizat;
  2. Chitanta de plata a taxei de eliberare, in cuantum de 10 RON;
  3. Timbre fiscale in valoare de 2 RON;
  4. Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal al societatii, care va depune cererea si va ridica certificatul – formular tipizat;
  5. Buletinul sau cartea de identitate a reprezentantului legal (in copie si original);
  6. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (in copie si original).

Conform precizarilor Ministerului Finantelor Publice – Directia Generala de Trezorerie si Contabilitate Publica, taxa de eliberare a certificatului de cazier judiciar se poate plati:

  • in numerar – la unitatile teritoriale ale trezoreriei statului;
  • prin mandat postal – la unitatile Companiei Nationale "Posta Romana" S.A.;
  • prin decontare bancara – din contul propriu deschis la o institutie de credit din Romania.

Certificatul de cazier judiciar se elibereaza in maximum 3 zile lucratoare si este valabil 6 luni de la data eliberarii.

Pentru Persoane Fizice

Documentele necesare pentru eliberarea certificatului de cazier judiciar persoanelor fizice sunt:

  1. buletinul/cartea de identitate/pasaportul, care atesta locul nasterii, domiciliul/ resedinta solicitantului in mun. Bucuresti;
  2. cererea tip, completata cu datele de stare civila si semnata;
  3. timbre fiscale in valoare de 2 RON;
  4. dovada platii taxei de eliberare a certificatului, in valoare de 10 RON;
  5. procura autentificata in conditiile art. 31 alin. 1 si 2 din Legea nr. 290/2004 republicata, privind cazierul judiciar (daca este cazul). Pentru cetatenii din Republica Moldova, procura notariala este valabila fara apostila, conform art. 22 din Legea nr. 177/1997;

(2) Toate documentele de la literele a) – f) vor fi prezentate in original;

(3) Documentele de la litera e) se vor retine in original daca sunt emise doar pentru obtinerea certificatelor de cazier judiciar; in cazul in care sunt emise si pentru alte scopuri, se va retine cate o copie a acestora, care se va atasa cererilor depuse.

 

Taxa de eliberare:

Conform precizarilor Ministerului Finantelor Publice – Directia Generala de Trezorerie si Contabilitate Publica, taxa de eliberare a certificatului de cazier judiciar se poate plati:

  • in numerar – la unitatile teritoriale ale trezoreriei statului;
  • prin mandat postal – la unitatile Companiei Nationale "Posta Romana" S.A.;
  • prin decontare bancara – din contul propriu deschis la o institutie de credit din Romania; 
   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora