Acte necesare inregistrare firma ITM

Data: 20 octombrie 2011   Ora: 13:51

Inregistrare angajatori la ITM

Acte necesare pentru inregistrarea angajatorilor la Inspectoratul Teritorial de Munca:

- actul constitutiv (copie)

- certificat de inregistrare la registrul comertului (copie)

- cod fiscal (copie; daca este cazul nefiind inregistrate la registrul comertului)

NOTA: Angajatorul va primi un numar de dosar, din registrul de angajatori al inspectoratului teritorial, care ramine acelasi pe toata durata activitatii acestuia. Angajatorul va depune copii dupa certificatele de inscrieri de mentiuni eliberate de registrul comertului, in cazul modificarii denumirii, sediului, actionarilor, administratorului, puncte de lucru, etc.

Acte necesare pentru inregistrarea contractelor individuale de munca la Inspectoratul Teritorial de Munca:

- contractul individual de munca, cu toate clauzele negociate, semnat de parti si stampilat de angajator in 3 exemplare, pentru fiecare salariat

- carnetul de munca al salariatului (inchis de unitatea la care a fost salariat anterior)

Daca salariatul nu are carnet de munca se anexeaza

   1. declaratia salariatului, data pe proprie raspundere in acest sens

   2. copie dupa actele de stare civila (nastere, casatorie)

   3. copie dupa actele de studiu si calificare (ultima scoala absolvita)

NOTA:Potrivit prevederilor art.27(1) din Codul Muncii, o persoana poate fi angajata in munca numai in baza unui certificat medical, care constata faptul ca cel in cauza este apt pentru prestarea acelei munci.

Lipsa certificatului medical atrage nulitatea contractului individual de munca.

In conformitate cu prevederile din Normele Generale de Sanatate si Securitate a Muncii, concluziile examenului medical la angajare se consemneaza de medicul de medicina a muncii in fisa de aptitudini, care se completeaza in 2 exemplare, unul pentru angajator si unul pentru angajat.

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora