Acte necesare import-export cu arme si munitii

Data: 12 decembrie 2011   Ora: 15:37

Conditii in care persoanele juridice pot efectua operatiuni cu arme si munitii

   - in obiectul de activitate sa aiba incluse operatiuni cu arme si munitii;

   - societatea sa fie autorizata de unitatea de politie pe raza careia isi are sediul, conform art. 108 din Legea nr. 295/2004;

   - sa detina spatiu pentru depozitare si vanzare cu respectarea dispozitiilor Legii nr. 333/2003 si Ordinului Ministrului de Interne nr. 1011/1999;

   - sa detina registru tip pentru evidentierea operatiunilor de vanzare a armelor si munitiilor, vizat de organele de politie competente;

   - persoanele care efectueaza operatiuni cu arme si munitii, sa prezinte certificat de cazier judiciar din care sa rezulte ca nu au fost condamnate pentru savarsirea de infractiuni ce prezinta pericol pentru ordinea publica, siguranta statului sau pentru viata si integritatea corporala a persoanelor.

Acte necesare in vederea obtinerii avizului pe licentele de import-export de catre agentii economici pentru arme de foc si munitii - acte necesare depunerii dosarului:

   1. La prima solicitare a unui aviz:

      * cerere in care se solicita avizarea, pentru fiecare licenta (dublu exemplar);

      * copie dupa factura proforma tradusa si legalizata;

      * certificat constatator de la Registrul Comertului;

      * cazierul fiscal al societatii care solicita avizul pentru operatiuni de import-export, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;

      * copie dupa statutul societatii, in care sa fie prevazut, in mod expres faptul ca societatea desfasoara operatiuni cu arme si munitii (comert, import-export, conform cod CAEN, 5147, 5248, 5250, etc.);

      * copie de pe autorizatia emisa de Inspectoratele Judetene de Politie sau dupa caz D.G.P.M.B. in baza art. 108 din Legea nr. 295/2004;

      * licentele de import / export eliberate de Ministerul Afacerilor Externe - Directia Licente;

      * copie dupa contractul cu unitatea de jandarmi care sa asigure paza transportului armelor si munitiilor (conform art. 25 (2) din Legea nr. 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor);

      * chitanta in original a platii taxei pentru acordarea avizului, in regim normal sau de urgenta;

      * delegatia, in copie, a persoanei care depune dosarul, emisa de societatea care solicita avizul, cu semnatura si stampila conducatorului unitatii.

   2. La urmatoarele solicitari:

      * cerere de avizare (dublu exemplar) pentru fiecare licenta;

      * copie dupa factura proforma tradusa si legalizata;

      * certificat constatator de la Registrul Comertului;

      * cazierul fiscal al societatii care solicita avizul pentru operatiuni de import-export,eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;

      * licentele de import sau export eliberate de Ministerul Afacerilor Externe - Directia Licente;

      * copie dupa contractul cu o unitate de jandarmi pentru asigurarea pazei transportului armelor si munitiilor;

      * chitanta in original a platii taxei pentru acordarea avizului, in regim normal sau de urgenta;

      * delegatia, in copie, a persoanei care depune dosarul, emisa de societatea care solicita avizul, cu semnatura si stampila conducatorului unitatii;

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora