Provident are un nou director de marketing

Provident are un nou director de marketing Data: 3 aprilie 2013   Ora: 17:00

Ina Negoita este noul director de marketing al Provident Financial Romania, institutia financiara nebancara parte a grupului britanic International Personal Finance.

Ina va fi responsabila pentru elaborarea si consolidarea strategiei de marketing a companiei, inclusiv in ceea ce privește analizarea si diversificarea ofertei de produse si servicii financiare. Acesta are o experienta de peste 20 de ani in marketing, pe parcursul carora a ocupat mai multe pozitii de management in diverse companii multinationale. In perioada 2008-2011 a ocupat functii de conducere in cadrul companiei Vodafone Romania, respectiv manager pentru comunicare de brand, marketing de produs si comunicare pe canalele de retail .

Anterior, a acumulat o vasta experienta internationala in domeniul consultantei de eficientizare organizationala si marketing-ului, in companii multinationale precum The Carphone Warehouse, Tele2, Croner Publications.

Ina Negoita este licentiata a Universitatii de Economie din Copenhaga si detine un titlu de MBA in Finante si Matematica oferit de Copenhagen Business School.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Social


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Importanța culturii corporative pentru o companie

Pe măsură ce numărul potențialilor angajatori crește, iar opțiunile devin din ce în ce mai abundente, angajații nu mai sunt interesați ... citeste mai mult