Credite pentru dezvoltatorii de jocuri

Credite pentru dezvoltatorii de jocuri Data: 11 septembrie 2015   Ora: 14:16

Tot mai multe persoane incearca sa-si construiasca o cariera si un viitor, apeland la credite pentru a-si pune in aplicare o idee sau un proiect, ce poate fi o solutie perfecta de business pentru viitor. Si gasim tot felul de idei, venite din partea unor oameni foarte hotarati si care sunt dispusi sa riste, pentru a face o afacere cat mai prospera si in care cred cu tarie. Domeniile sunt din cele mai vaste, de la agriculori si apicultori pana la dezvoltatori de aplicatii mobile si chiar programe ce se pliaza perfect unor anumite activitati specifice, precum restaurantele, cabinetele particulare, etc. Dar cine s-ar gandi sa faca un credit pentru a dezvolta un joc. Intr-o secunda, nu poate parea o idee atat de buna, mai ales ca sunt foarte multi care nu inteleg cat de mult se poate dezvolta un joc si cum se poate monetiza usor un joc, mai ales daca acesta este, aparent, gratuit. Cu atat mai mult este ingreunata aceasta decizie, cu cat in Romania nu se acorda deloc credit catre segmentul de jocuri, piata digitala fiind inca in dezvoltare de autoritate si incredere.

Dar totusi exista si romani care-si pun toate visele si sperantele intr-un joc online. Acesta fie ca are ca target dezvoltarea pe facebook, fie ajunge pe o platforma cum este Steam-ul si are chiar sanse mari de reusita. Chiar daca acesta este gratuit, exista si destul de multe moduri prin care se poate monetiza. Fie ca este vorba de diferite plusuri pe care utilizatorul le castiga in joc, atunci cand cumpara anumite pachete sau ca acesta primeste obiecte ceva mai speciale, pe care nu le poate obtine in mod gratuit, jocul poate aduce profit intr-o perioada de timp destul de scurta, mai ales daca are parte de o campanie de marketing eficienta.

Exista chiar posibilitatea de a investi intr-un portal de jocuri de tip browser. Vezi aici un exemplu de site care s-a impus in tara noastra si care reuseste sa atraga mii de vizitatori in fiecare zi, pasionati de jocurile online.

Fie ca discutam de tineri care-si petrec timpul liber in fata calculatoarelor si in mod sigur nu duc lipsa de astfel de timp, sau ca vorbim de cei care se afla la birou si nu sunt extrem de ocupati, exista un public target care isi petrece timpul pe astfel de siteuri in fiecare zi.

Jocurile sunt si ele destul de atragatoare, fiind impartite in mai multe categorii. Fie ca discutam de jocuri de fete sau de baieti, de jocuri pentru cei mari sau pentru cei mici, acestea reusesc sa aduca un trafic site-ului, care se poate transforma si in parte monetizabila in timp. Nu este usor, asa cum de astfel sunt o multime de domenii destul de dificile, dar cu multa perseverenta si de ce nu, cel putin un gram de noroc, se poate face o investitie profitabila si in acest segment al jocurilor, vazut ca unul doar pentru copii de tot mai multi dintre cei mari.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Social


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Trei situatii in care ai nevoie de servicii de reincarcare Orange, in contextul pandemiei de coronavirus

La cumpana dintre ani, cand probabil ti-ai pus, ca toti ceilalti oameni, cateva dorinte pentru 2020, cu siguranta nu ti-ai imaginat ce turnura vor ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Toți angajații Avira la nivel global vor lucra de acasă, ca măsură preventivă în contextul COVID-19

Ca măsură de precauție, Avira, dezvoltatorul german de solutii de securitate, își va închide toate birourile fizice din ... citeste mai mult