MasterCard anunta clasamentul pan-european al aplicatiilor mobile de cumparaturi

MasterCard anunta clasamentul pan-european al aplicatiilor mobile de cumparaturi Data: 26 februarie 2015   Ora: 14:30

MasterCard a facut public un clasament pan-european unic al aplicatiilor mobile de cumparaturi, denumit „MasterCard Mobile Top App Index”. Acesta prezinta topul aplicatiilor mobile de cumparaturi din 36 de tari europene si arata modul in care consumatorii adopta tehnologiile mobile pentru a face cumparaturi, atunci cand se afla in miscare.

Prin identificarea celor mai bune aplicatii de cumparaturi din 19 categorii de comercianti si a principalelor tendinte din industrie, studiul - care acopera mai multe sectoare de activitate - aduce lamuriri asupra obiceiurilor in schimbare ale cumparatorilor si ale dezvoltatorilor de aplicatii, precum si asupra interactiunii dintre acestia si comercianti. Rezultatele clasamentului arata ca cele mai bune aplicatii pentru cumparaturi provin de pe doua piete majore ale Europei, Marea Britanie si Germania. Dintre cele 19 aplicatii de top, cinci provin din Marea Britanie, cinci din Germania si doua din Turcia. Marea Britanie si Germania nu surprind numai prin calitatea aplicatiilor pe care le dezvolta, ci si prin cantitate, ambele tari avand disponibile peste 70 de aplicatii destinate cumparaturilor. Numarul mediu de aplicatii de cumparaturi in Europa, pe tara, a fost de 30.

In topul aplicatiilor, conform Mastercard, se afla: Marea Britanie- Argos (Retail), BlaBlaCarFranta (Servicii personale), ConradGermania (Produse electronice si Multimedia) si  ChocogreetsElvetia (Cadouri si surprize).

”Modul in care oamenii isi cheltuiesc banii in intreaga lume se schimba cu rapiditate, iar aici, in Europa, ne dorim sa recunoastem munca depusa atat de comerciantii traditionali, cat si de comerciantii noi, care pun in valoare tehnologia pentru a face viata oamenilor mai usoara. Clasamentul „MasterCard Top App Index” sarbatoreste inovatia si diversitatea in Europa, evidentiind modul in care numeroase tari de pe continent deschid calea catre experiente de cumparare sigure si simple, de care te poti bucura oriunde te-ai afla”, a spus Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe.

De asemenea, clasamentul MasterCard a mai aratat ca dezvoltatorii de aplicatii si comerciantii europeni sunt, in momentul de fata, cel mai interesati de sapte sectoare de activitate si ca acestea produc aproximativ 65% dintre aplicatii: catering, servicii de taxi, transport in comun (cu trenul, transportul urban, cu autobuzul etc), publishing (carti, reviste etc), cazare, servicii de parcare si divertisment (bilete la cinema, teatru, festivaluri, evenimente sportive etc.).

In afara aplicatiilor cel mai bine clasate, alte cateva aplicatii au reusit sa se diferentieze de concurenta.  Printre cele mai ingenioase idei puse in practica se numara posibilitatea de a comanda de pe telefonul mobil, in prealabil, gustari pentru evenimente, posibilitatea de a identifica si de a cumpara articole vestimentare pe care le-ai vazut la actori, la televizor sau de a plati automat pentru alimentarea automobilului.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri International


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Vin sărbătorile, iar cadourile trebuie să vină și ele! Vezi seturile cadou pentru femei de pe Evero!

Pentru că, ce femeie nu iubește un parfum care i se potrivește? Vezi aici despre ce seturi cadou este vorba și de la ce branduri, pentru ca anul ... citeste mai mult