Iulian Stanciu, unicul actionar al Flanco

Iulian Stanciu, unicul actionar al Flanco Data: 20 august 2012   Ora: 16:53

Flanco, cel mai dinamic retailer electro-IT si Network One Distribution (cunoscuta anterior sub numele de Asesoft Distribution), compania numarul unu pe piata de distributie, anunta schimbarea actionariatului, Iulian Stanciu devenind unic actionar in ambele companii. Tranzactia va deveni efectiva dupa primirea acordului de la Consiliul Concurentei.

“Continuare a tranzactiei dintre eMAG si Naspers, am urmarit simplificarea structurii actionariatului companiilor din grupul pe care il conduc – grup format din eMAG, Flanco si NOD.

Am incredere ca alaturi de eMAG, Flanco si NOD vor avea in continuare o evolutie ascendenta, pentru ca sunt stabile financiar si au strategia de piata potrivita segmentului in care activeaza”, declara Iulian Stanciu.

Flanco si Network One Distribution isi urmeaza strategiile de dezvoltare durabila. Astfel, Flanco se va concentra pe dezvoltarea calitativa a interactiunii cu clientul, iar Network One Distribution va avea ca obiective intarirea pozitiei pe toate canalele de vanzare pe care le adreseaza, incheierea de parteneriate strategice, precum si dezvoltarea brand-urilor proprii.

Network One Distribution urmareste pozitionarea ca jucator strategic pe piata distributiei electro-IT din Europa Centrala si de Est, debutul dezvoltarii in regiune fiind vizibil odata cu primele vanzari din Bulgaria.

Celelalte directii vizeaza incheierea de parteneriate importante, pentru diversificarea portofoliului de produse si concentrarea pe cresterea categoriilor de produse marca proprie.

Investim in dezvoltarea marcilor proprii, unde exista deja performante notabile, atat in gama de produse electrocasnice Heinner, produse IT Serioux, cat si produsele de display Horizon, toate avand succes pe piata locala.

Continuam strategia de dezvoltare a distributiei multichannel, alocand resurse specializate fiecarui canal de revanzare. Astfel, avem departamente si strategii de vanzare dedicate partenerilor nostri din canalul traditional de reselleri, retailului modern, integratorilor, comertului electronic si telecomunicatiilor”, declara Razvan Ziemba, director general Network One Distribution.

Flanco este retailerul traditional orientat spre eficienta operationala si calitatea serviciilor oferite clientilor, avand rezultate comerciale peste ritmul de crestere al pietei.

Abordeaza cu prioritate segmentul de campanii si servicii care aduc valoare adaugata in viata consumatorilor, mizand ca strategie de business pe o dezvoltare extensiva in urmatorii ani, precum si pe consolidarea pozitiei pe piata.

„Investitia in oameni este unul dintre principalele atuuri ale cresterii constante a afacerii Flanco si ale atingerii unei competitivitati superioare industriei in care activam.

Directia prioritara pentru dezvoltarea companiei ramane atentia sporita pentru satisfactia clientilor nostri si structurarea business-ului pe principii de profitabilitate si eficienta”, declara Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Economie


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Ghid complet pentru închirierea sau vânzarea unui apartament prin anunțuri online

Tot ce trebuie să știi pentru a avea succes rapid, fără agenții sau comisioane Ai un apartament pe care vrei să-l închiriezi sau să-l ... citeste mai mult