Plan de marketing Sala de fitness

Data: 30 noiembrie 2011   Ora: 12:45

I. Rezumat

Fitness 4 Business este o sala de fitness care vizeaza angajatii firmelor din Bucuresti, ajutandu-i sa devina mai productivi la locul de munca, prin programe inovatoare in domeniul sanatatii.

Afacerea se bazeaza pe doua principii:

- Angajatii sanatosi sunt mai productivi decat cei cu probleme de sanatate

- Costurile pentru prevenirea bolilor sunt mai mici decat cele pentru tratarea acestora.

La Fitness 4 Business, asociem direct ideea de productivitatea muncii cu problema ingrijirii sanatatii. Consideram ca abordarile traditionale asupra sanatatii sunt directionate gresit, deoarece firmele asteapta pana cand muncitorul se imbolnaveste, iar apoi plateste zilele de concediu medical. Abordarea noastra pune accestul pe prevenirea si pe promovarea sanatatii durabile.

Prin sprijinirea angajatilor in schimbarea vechilor modele de comportament si alegerea unui stil de viata mai sanatos, va creste in timp productivitatea angajatului si cheltuielile pentru asistenta medicala vor scadea, impreuna cu zilele de concediu medical si numarul zilelor de spitalizare.

II. Analiza mediului

Firma se afla in al doilea an de activitate.  Modelul de afaceri a fost bine primit, iar marketingul este deosebit de important pentru mentinerea cresterii vanzarilor si penetrarii pietei. Pe langa oferirea facilitatilor de fitness pentru corporatii, principala activitate este crearea si punerea in aplicare a programelor de wellness. Nevoia de baza a pietei este reducerea costurilor pentru firme si cresterea eficientei angajatilor, care pot fi realizate prin programe de wellness pe termen lung.

II.1 Analiza pietei

Profilul clientului este format din urmatorii factori geografici, demografici si de comportament.

Factori geografici

- Piata vizata este cea din Bucuresti

- Total populatie tinta: 15,800 de angajati

Factori demografici

-51% barbati, 49% femei

- Venitul individual este cuprins intre 600 – 1000 euro

- 67% dintre clienti nu sunt casatoriti

Factori de comportament

- Recunosc necesitatea activitatii fizice

- Au practicat un tip de sport in ultimii ani

Acest plan de marketing este un model generic, potrivit pentru toate tipurile de afaceri. Cu toate acestea, este necesar sa modificati continutul pentru a se potrivi circumstantelor in care va aflati. De asemenea, acest plan de marketing contine sfaturi pentru redactarea corespunzatoare a lucrarii dumneavoastra, un document Excel care va ajuta la planificarea bugetului de marketing si, de la caz la caz, un document Excel ce contine o serie de anexe, tabele, sau grafice.

Acesta este un extras din planul de marketing. Pentru a avea acces la intregul plan de marketing, este necesar sa il descarcati de aici. Multumim!

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora