eFIN

Franciza Alsinco

Descriere:

Filosofia Alsinco se defineste prin urmatoarele:

1) Satisfacerea nevoilor clientilor are o importanta majora, iar deservirea lor este prioritara;

2) Angajament pentru indeplinirea setului de obiective;

3) Munca in echipa si efort colectiv;

4) Training permanent si dezvoltarea personalului pentru imbunatatirea serviciului clienti.

Urmatoarele principii sunt complementare celor enumerate mai sus:

- Dedicare si devotament pentru pietele deservite si pentru brandul Alsinco;
-Respect pentru asteptarile si viziunea actionarilor;
- Colaborarea cu cei mai respectati parteneri din lume, precum: Wolverine World Wide Inc., Geox, Imac, 3A Antonini, DC Company etc.
- Analizarea si monitorizarea continua a tredurilor din moda, atat la nivel local cat si international;
- Continua dezvoltare a produselor si portofoliului brandului.

Dimensiuni medii de magazin: 80-100 mp



Domeniul de activitate

Confectii si incaltaminte
Tara de origine:
Grecia
Anul inceperii activitatii:
1998
Anul lansarii primei francize:
2002

Dimensiunea retelei de franciza

 
Numar de unitati deschise in regim propriu:
4
Numar de unitati in franciza:
3

Marca in Romania

 
Prezenta:
Nu

Franciza in cifre

 
Investitie totala:
aprox. 100000 EURO
Durata contractului:
6 ani
Informatii suplimentare:

Pagina realizata cu sprijinul Asociatiei Romane de Franciza.