eFIN

Franciza Smoothie Factory

Descriere:

Ca leader in industria de azi a industriei sucurilor pentru baruri, Smoothie Factory este un concept simplu, care, cu investitie redusa face ca detinatorii francizei sa opereze in mod simplu si accesibil o afacere de succes. Cu una sau mai multe unitati per francizat, Smoothie Factory este gandita sa aduca o oportunitate profitabila antreprenorilor care investesc in ea.

Smoothie este un amestec de bauturi dulci, realizat din fructe adevarate. In plus, multe asemenea preparate includ gheata zdrobita, iaurt si alti nutrienti. Acestea au consistenta placuta si cremoasa a amestecurilor de tip "milkshake". Bauturile de tip a Smoothies sunt foarte bine primite de catre consumatorii atenti cu sanatatea lor.

Cu o dieta curenta lipsita de beneficiile ce se gasesc in fructele proaspete oferite de natura si cu cei mai multi adulti care consuma mai putin de cele cinci fructe recomandate pe zi, produsele Smoothie Factory, realizate din fructe intregi, care aduc un aport de inalta calitate nutritionala, devin un ingredient de baza in viata noastra.

Sucurile contin nutrientii sanatosi, fara de care este imposibil ca organismul uman sa functioneze la parametrii optimi.

Toate bauturile Smoothie cu gust extraordinar de bun sunt facute din produse de inalt standard calitativ si fructe adevarate. Meniul Smoothie cuprinde 30 de combinatii diverse din categorii cum ar fi: Specialitati, Fructe de padure, Tropical, Clasic, Proteine si smoothie pentru Copii, la fel si Creative Power Shots.

Majoritatea Smoothie noastre sunt facute folosind pachetul premium cu "semnatura" (retete speciale) concepute sa aduca organismului uman beneficiile nutritionale. In plus, puteti selecta orice "incarcatura nutritionala" pentru a personaliza bautura, in mod gratuit. Sau, orice smoothie poate fi facut fara ingrediente individuale, la alegerea dumneavoastra.

Principalele avantaje:

- Investitie redusa, simpla si accesibila;

- Bauturile de tip a Smoothies sunt foarte bine primite de catre consumatorii atenti cu sanatatea lor;

- Produse cu inalta calitate nutritionala;

- Inalt standard calitativ;

- Retete speciale in peste 30 de combinatii.

Cerinte:

- Obligativitatea deschiderii a 4 magazine in perioada contractuala.



Domeniul de activitate

Bauturi si alimente
Tara de origine:
America

Dimensiunea retelei de franciza

 
Prezenta in urmatoarele tari:
USA, China, Arabia Saudita, Vietnam.

Marca in Romania

 
Prezenta:
Nu

Franciza in cifre

 
Investitie totala:
aprox. 90000 EURO
Durata contractului:
10 ani
Informatii suplimentare:

Pagina realizata cu sprijinul Asociatiei Romane de Franciza.