eFIN

Franciza Mr. Pizza

Descriere:

Mr. Pizza este unul dintre cele mai faimoase branduri din Coreea. Domeniul de activitate il reprezinta prepararea de pizza, realizata manual dupa retete bine structurate. Datorita intaririi brandului prin intermediul strategiilor de marketing atent elaborate, pozitionarii locatiilor si printr-un standard de calitate, Mr. Pizza a devenit marca autohtona de top din domeniu.

In prezent, exista 350 unitati Mr. Pizza in Coreea si 13 la nivel international.

Compania a primit de mai multe ori distinctia "National Brand" iar KCSI a recunoscut-o ca fiind Nr. 1 dintre restaurantele cu specific de pizza. In 2009, Mr. Pizza a intrat in "Top 100 Branduri din Coreea".

Contract de franciza: simpla si regionala

Plan de dezvoltare: Variabil

Taxa de marketing: 2%

Taxa de master franciza: negociabila

- Redeventele pentru master francizat se determina dupa estimarea numarului de francize ce vor fi operate pe parcursul duratei contractuale;

- Taxa de intrare in franciza este de 50% din suma incasata de master francizat de la fiecare francizat;

- Taxa per unitate francizata se fixeaza de comun acord cu master francizatul;

Mr. Pizza WorldWide va oferi master francizatului exclusivitate teritoriala in care acesta se va ingriji de expansiunea retelei, ajungandu-se la indeplinirea unui anumit target, convenit de comun acord de catre parti;

Mr. Pizza WorldWide cauta un master francizat care este capabil sa demonstreze abilitati financiare si comerciale pentru a dezvolta aceasta afacere in tara sa de origine



Domeniul de activitate

Bauturi si alimente
Tara de origine:
Coreea
Anul inceperii activitatii:
1990

Dimensiunea retelei de franciza

 
Prezenta in urmatoarele tari:
Coreea, China, SUA
Numar de unitati in franciza:
363

Marca in Romania

 
Prezenta:
Nu

Franciza in cifre

 
Investitie totala:
aprox. 140000 EURO
Redeventa:
50 %
Durata contractului:
15 ani
Informatii suplimentare:

Pagina realizata cu sprijinul Asociatiei Romane de Franciza.