POR Axa 5 DMI 5.3 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 14 aprilie 2011   Ora: 12:05

Atentie! Cererea de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie dosarul cererii de finantare.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale dosarului cererii de finantare.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga Solicitantul de finantare in intocmirea dosarului original al Cererii de finantare sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii adminsitrative; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

Atentie! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile dupa aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre reprezentantul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se utilizeaza semnatura electronica daca Solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

Atentie! Daca sunt documente elaborate fata-verso, Solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso ) conform celor de mai sus. 

In cazul aplicarii unei stampile cu numele reprezentantului legal se va anexa la dosar si un specimen de semnatura al acestuia.

Pagina opis va fi pagina 0 a cererii de finantare

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate se intocmeste opisul

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, Solicitantul va multiplica in trei exemplare documentatia. Exemplarele copie sunt copie simpla a dosarului original al cererii de finantare. Documentele pot fi copiate fata- verso. Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul original al Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos:

Pentru solicitant

Cererea de finantare (inclusiv anexele) redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) marcate corespunzator („original”, ”copie”)

  


Cererea de finantare (inclusiv anexele) numerotata, semnata si stampilata conform instructiunilor din Ghidul Solicitantului

  


Opisul completat conform modelului din Formularul Cererii de Finantare

  


Declaratia (sectiunea 5.1 din formularul Cererii de finantare) este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal / persoana imputernicita

  


Toate rubricile din cererea de finantare (inclusiv anexele) sunt completate cu datele si informatiile solicitate si respecta modelul standard

  


La cererea de finantare sunt atasate urmatoarele urmatoarele anexe: 

Actul de imputernicire, in original (unde este cazul)

  


Documente statutare ale solicitantului si partenerilor, in cazul parteneriatelor, in copie  

 

  

 

Acordul de parteneriat, in original (in cazul parteneriatului)

  


Documente financiare pentru solicitant si fiecare partener (daca este cazul), in copii marcate „conform cu orginalul”

  


Declaratia de eligibilitate a solicitantului, si a fiecarui partener daca este cazul, in original, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata, conform modelului standard

  


Declaratia de angajament, si a fiecarui partener daca este cazul, in original, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata, conform modelului standard

 

  


Documente care dovedesc capacitatea financiara a Solicitantului / partenerilor de a implementa proiectul

  


Documente ce dovedesc capacitatea operationala a Solicitantului/partenerilor: CV-urile si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect, in copie

  


Plan de marketing


 Documentatia privind selectia transparenta a organizatiei neguvernamentale partener in proiect, in cazul parteneriatelor intre unitate administrativ teritoriala (autoritate a administratiei publice locale) si organizatie neguvernamentala, in copie


Dovada achitarii debitului precum si a penalitatilor aferente si a indeplinirii oricaror masuri stabilite in sarcina sa de catre instanta judecatoreasca si / sau de catre autoritatea contractanta, in cazul solicitantului de finantare/ partenerilor care in urma unei proceduri de acordare a unei finantari nerambursabile, din fonduri publice comunitare si/sau nationale, au fost gasiti vinovati, printr-o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila,  de incalcarea contractului din cauza nerespectarii obligatiilor contractuale.


Alte anexe


   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora