POR Axa 5 DMI 5.3 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 13 aprilie 2011   Ora: 13:16

Atentie! Cererea de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie dosarul cererii de finantare.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale dosarului crerii de finantare.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga Solicitantul de finantare in intocmirea dosarului original al Cererii de finantare sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii adminsitrative; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

Atentie! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile dupa aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre responsabilul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtand semnatura reprezentantului legal, daca Solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

 Atentie! Daca sunt documente elaborate fata-verso (e.g Studiu de fezabilitate etc), Solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus. 

Pagina opis va fi pagina 0 a cererii de finantare.

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate se intocmeste opisul.

- In cazul aplicarii unei stampile cu numele reprezentantului legal se va anexa la dosar si un specimen de semnatura al acestuia

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, Solicitantul va multiplica in trei exemplare documentatia. Documentele pot fi copiate fata- verso. Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul original al Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos:

Lista de verificare

Opisul completat conform modelului din Formularul Cererii de Finantare

  


Toate rubricile din cererea de finantare sunt completate cu datele si informatile solicitate si respecta modelul standard

  


Cererea de finantare (inclusiv anexele) numerotata, semnata si stampilata conform instructiunilor din Ghidul Solicitantului

  


Declaratia (sectiunea 5.1 din formularul Cererii de finantare) este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal / persoana imputernicita

  


Toate rubricile din cererea de finantare sunt completate cu datele si informatile solicitate si respecta modelul standard

  


La Cererea de finantare sunt atasate anexele solicitate:

Actul de imputernicire, in original (unde este cazul)

  


Situatiile financiare, in copie

  


Declaratia de eligibilitate a solicitantului, in original, conform modelului standard

  


Declaratia de angajament a solicitantului - in original, semnata si datata, conform modelului standard

Anexat la Declaratie, Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect (contributia proprie a solicitantului necesara pentru implementarea proiectului, cheltuielile neeligibile  si resursele financiare necesare implementarii optime a proiectului in conditiile rambursarii/decontarii ulterioare a cheltuielilor din instrumente structurale), in copie marcata „conform cu originalul”

  


Documentele de proprietate asupra imobilului /infrastructurii care face obiectul cererii de finantare, in copie, marcata „conform cu originalul”

  


 Documentatia tehnico-economica (elaborata cu cel mult 2 ani pana la depunerea cererii de finantare), in copie marcata „conform cu originalul”

Atasat la documentatie, Hotararea de aprobare a documentatiei tehnico-economice emisa de autoritatea administratiei publice locale

  


Calculul asistentei nerambursabile (in cazul proiectelor generatoare de venit), daca este cazul

  


Certificatul de urbanism, in copie marcata „conform cu originalul”

  


Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului (unde este cazul), in copie marcata „conform cu originalul”

  


Studiul de evaluare a impactului asupra mediului (unde este cazul), in copie marcata „conform cu originalul”


Documente ce dovedesc capacitatea operationala a Solicitantului: CV-urile si fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect, in copie marcate “conform cu originalul”, daca este cazul


Planul de marketing


Alte anexe


   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora