POR Axa 5 DMI 5.3 Completarea si depunerea cererii de finantare

Data: 15 aprilie 2011   Ora: 09:29

Formularul standard al Cererii de finantare este prezentat in Anexa 1 a – Formularul cererii de finantare pentru operatiunea A si Anexa 1 b – Formularul cererii de finantare pentru operatiunea C, la Ghidul Solicitantului. Formularele sunt disponibile, in format electronic, la adresa http://www.inforegio.ro.

Atentie!: Cererea de finantare trebuie insotita de anexele mentionate mai jos. Anexele la Cererea de finantare fac parte integranta din aceasta.

Completarea Cererii de finantare, inclusiv a anexelor (modele standard prevazute prin prezentul Ghid), se va face conform instructiunilor de completare si va urmari intocmai modelul standard. Modificarea modelelor standard (eliminarea, renumerotarea sectiunilor, anexarea documentelor suport in alta ordine decat cea specificata etc) conduce la respingerea Cererii de finantare pe motiv de neconformitate administrativa.

Pe langa instructiunile si recomandarile cuprinse in sectiunile de mai jos, formularul standard al Cererii de finantare cuprinde informatii suplimentare cu privire la completarea si elaborarea documentelor.

Cererile de finantare trebuie sa fie tehnoredactate. Nu sunt acceptate cereri de finantare completate de mana.

Dosarul Cererii de finantare va cuprinde, in mod obligatoriu, un opis (Modelul A la Formularul Cererii de finantare). Pagina opis va fi pagina cu numarul 0 a Cererii de finantare (vezi indicatiile privind completarea opisului din formularul Cererii de finantare).

Formularul Cererii de finantare trebuie sa fie insotit de urmatoarele anexe:

- Actul de imputernicire, in copie

in cazul in care Cererea de finantare nu este semnata de reprezentantul legal al solicitantului, ci de o persoana imputernicita in acest sens.

Este considerat act de imputernicire orice document administrativ emis de reprezentantul legal in acest sens, cu respectarea prevederilor legale.

Se va anexa copia dupa ordinul de ministru pentru desemnarea persoanei imputernicite, copie certificata conform cu originalul.

- Dovada capacitatii de a asigura contributia proprie la valoarea cheltuielilor eligibile si de finantare a cheltuielilor neeligibile ale proiectului

- Copie certificata conform cu originalul dupa Ordinul de ministru de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect (costurile eligibile aferente proiectului,  costurile neeligibile si conexe aferente proiectului), in original;

- Copie certificata conform cu originalul dupa bugetul aprobat al solicitantului din care sa reiasa asigurarea contributiei proprii la proiect

- Copie certificata conform cu originalul a Planului de achizitii al Ministerului Turismului aprobat pentru anul in care se depune cererea de finantare

- CV-uri si Fisele de post, in copie

- CV-urile membrilor echipei de proiect, semnate de persoana respectiva, in original (completate conform Modelului B ) ( a se vedea cerintele si precizarile de la punctul2.1, sectiunea II.1)

- Fisele de post ale membrilor echipei de proiect, in copie certificata conform cu oriiginalul

- Ordinul ministrului de aprobare a unitatii de implementare a proiectului, din cadrul solicitantului, care sa contina: atributiile UIP, componenta UIP, atributii individuale in cadrul UIP – in copie certificata conform cu originalul, (daca este cazul)

- Orice alte documente si/sau studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul Cererii de finantare

NOTA: Toate documentele care la dosarul original al cererii de finantare, se anexeaza in copie, vor fi copii certificate conform cu originalul.

Pregatirea celor 4 dosare ale cererii de finantare:

Dupa completarea cererii de finantare si elaborarea documentelor ce vor fi anexate la aceasta se pregatesc cele 4 dosare ale cererii de finantare astfel:

Pentru pregatirea dosarului original al cererii de finantare :

1. Cererea de finantare si toate documentele anexate, se semneaza de catre reprezentantul legal al solicitantului, pe fiecare pagina, in partea de jos si se stampileaza pe fiecare pagina, peste semnatura. Semnarea poate fi efectuata manual sau prin aplicarea unei stampile cu numele reprezentantului legal/ persoanei imputernicite. In cazul aplicarii unei stampile cu numele reprezentantului legal se va anexa la dosar si un specimen de semnatura al acestuia. In cazul initializarii paginilor de catre o persoana imputernicita, prin aplicarea unei stampile cu numele acesteia, la dosarul cererii de finantare se va depune pe langa actul de imputernicire si specimenul de semnatura.

2. Documentele astfel initializate, se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.), pagineaza si opiseaza, cu toate paginile numerotate, in ordine crescatoare, de la 0 la n, in partea de jos pe centrul fiecarei pagini (n este numarul total al paginilor din dosarul complet inclusiv documentele anexate). Opisul este pagina 0 a Cererii de finantare.

Pentru dosarele copie ale cererii de finantare :

Dosarul original al cererii de finantare se multiplica in trei exemplare de catre solicitant - exemplarele copie sunt copie simpla a dosarului original al cererii de finantare si pot fi multiplicate fata – verso. Nu se initializeaza separat dosarele copie ale cererii de finantare.

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora