POR Axa 5 DMI 5.2 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 13 aprilie 2011   Ora: 10:41

Atentie! Cererea de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie dosarul cererii de finantare.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale dosarului cererii de finantare.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga Solicitantul de finantare in intocmirea dosarului original al Cererii de finantare sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

Atentie! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile dupa aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre responsabilul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtând semnatura reprezentantului legal, daca Solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, lânga semnatura.

ATENTIE! Daca sunt documente elaborate fata-verso (e.g Studiu de fezabilitate etc), Solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus.

- In cazul aplicarii unei stampile cu numele reprezentantului legal se va anexa la dosar si un specimen de semnatura al acestuia

- Pagina opis va fi pagina 0 a cererii de finantare.

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate se intocmeste opisul.

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, Solicitantul va multiplica in 3 exemplare documentatia. Documentele pot fi copiate fata-verso. Fiecare copie se va lega/ indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative:

Cererea de finantare (inclusiv anexele) redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) marcate corespunzator („original”, ”copie”)

  


Cererea de finantare (inclusiv anexele) numerotata, semnata si stampilata conform instructiunilor din Ghidul Solicitantului

  


Opisul completat conform modelului din Formularul Cererii de Finantare

  


Cererea de finantare datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal / persoana imputernicita (sectiunea 5.1 din formularul Cererii de finantare)

  


Actul de imputernicire, in original (unde este cazul)

  


Toate rubricile din cererea de finantare (inclusiv anexele) sunt completate cu datele si informatiile solicitate si respecta modelul standard

  


La Cererea de finantare sunt atasate urmatoarele anexe:

Actul de imputernicire, in original

  


Documente statutare ale solicitantului si partenerilor, in cazul parteneriatelor, in copie  

 

  


Acordul de parteneriat, in original (in cazul parteneriatului)

  


Situatiile financiare ale solicitatului/ partenerilor, in copie

  


Declaratia de eligibilitate a solicitantului – si a fiecarui partener, daca este cazul, in original, semnata de reprezentantul legal, stampilatasi datata, conform modelului standard

  


Declaratia de angajament a solicitantului – si a fiecarui partener, daca este cazul - in original, semnata, stampilata si datata, conform modelului standard

  


Declaratie privind indeplinirea conditiilor prevazute la aliniatul h, articolul 10 din Ordinul nr.261/ 3.03.2008 privind aprobarea schemei de ajutor de stat pentru dezvoltarea regionala prin sprijinirea investitiilor in turism din cadrul Programului operational regional 2007 – 2013, cu modificarile si completarile ulterioare, conform modelului G, anexat la Cererea de finantare, in original

  


Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din Legea 346/ 2004, Model H, in original

  


Documente privind dreptul de proprietate/ administrare; contractul de concesiune, insotit de dreptul de administrare/ acordul proprietarului, dupa caz, in copie

  


Documentatia tehnico-economica (care sa nu fi fost elaborata/ revizuita/ reactualizata cu mai mult de 24 luni inainte de data depunerii cererii de finantare, in copie insotita de Hotarârea organelor de conducere legal constituite si abilitate ale solicitantului de aprobare

  


Devizul general este actualizat cu cel mult 12 luni inainte de data depunerii cererii de finantare in cazul  documentatiilor tehnico-economice elaborate cu mai mult de 12 luni inainte de data depunerii cererii de finantare, respectiv intre 13 si 24 de luni inainte de data depunerii cererii de finantare. Devizul general va prezenta data actualizarii, semnatura si stampila elaboratorului documentatiei tehnico-economice.

  


Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in documentatia tehnico - economica), in copie

  


Planul de afaceri/ Planul de marketing, in original

  


Calculul asistentei nerambursabile (in cazul proiectelor generatoare de venit)

  


Certificatul de urbanism eliberat in vederea obtinerii autorizatiei de construire, in copie

  


Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului, in copie (sau Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului - unde este cazul, in copie)

  


Studiul de evaluare a impactului asupra mediului (unde este cazul), in copie

  


Documente care dovedesc capacitatea financiara a Solicitantului / partenerilor de a implementa proiectul

  


Documente ce dovedesc capacitatea operationala a Solicitantului/partenerilor: CV-urile si fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect, in copie

  


Documentatia privind selectia transparenta a organizatiei neguvernamentale partener in proiect, in cazul parteneriatelor intre unitate administrativ teritoriala (autoritate a administratiei publice locale) si organizatie neguvernamentala, in copie

  


Orice alte studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul cererii de finantare


Avizul eliberat de Ministerul Sanatatii, Institutul National de Recuperare Medicina Fizica si Balneoclimatologie pentru proiecte care se implementeaza in statiuni turistice, balneare, climatice si balneoclimatice (daca este cazul)


Dovada achitarii debitului precum si a penalitatilor aferente si a indeplinirii oricaror masuri stabilite in sarcina sa de catre instanta judecatoreasca si / sau de catre autoritatea contractanta, in cazul solicitantului de finantare/ partenerilor care in urma unei proceduri de acordare a unei finantari nerambursabile, din fonduri publice comunitare si/sau nationale, au fost gasiti vinovati, printr-o hotarâre judecatoreasca definitiva si irevocabila,  de incalcarea contractului din cauza nerespectarii obligatiilor contractuale.


Decizia (deciziile) Consiliului Concurentei privind recuperarea ajutorului de stat, ordinul (ordinele) de recuperare al instantei judecatoresti si dovada (dovezile) efectuarii platii, daca este cazul


Decizia (deciziile) Comisiei Europene privind recuperarea ajutorului de stat si dovada (dovezile)  efectuarii platii, daca este cazul.


Documentele atasate sunt valabile, conform Opis-ului (perioda de valabilitate)


Cererea de finantare este transmisa intr-un colet  sigilat


Partea exterioara a coletului sigilat poarta eticheta cu toate detaliile de identificare (axa prioritara, domeniu major de interventie, organism intermediar, solicitant, titlu proiect, localizare)


   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora