- » Info Financiar
- » Axa Prioritara 4
- » Domeniul major de interventie 4.2
- » POR Axa 4 DMI 4.2 Lista de verificare a Cererii de finantare
POR Axa 4 DMI 4.2 Lista de verificare a Cererii de finantare
Data: 11 aprilie 2011 Ora: 09:19Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos.
Sunt prezentate, in continuare, liste de verificare separate, in functie de tipul solicitantului:
- unitate administrativ-teritoriala (APL)
- parteneriat intre unitati administrativ-teritoriale (APL)
Pentru solicitant – unitate administrativ-teritoriala (APL) |
X |
Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard |
|
CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) |
|
Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3) |
|
CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor |
|
CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita. |
|
Rezumatul proiectului este atasat si respecta modelul |
|
[daca e cazul] Actul de imputernicire autentificat este atasat, in original |
|
Declaratia de eligibilitate este semnata in original de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard |
|
Daca este cazul, decizii privind recuperarea ajutoarelor de stat, in copie si dovezi ale efectuarii platii, in copie |
|
Declaratia de angajament este semnata in original, de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard |
|
Situatiile financiare (bilantul contabil, contul anual de executie bugetara si contul de rezultat patrimonial) sunt atasate in copie |
|
Documentele de proprietate/ administrare asupra terenului si infrastructurii sunt atasate, in copie |
|
Studiul de fezabilitate/ documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, in copie insotit(a) de Hotararea autoritatii administratiei publice locale de aprobare, in copie |
|
Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate sau in documentatia de avizare a lucrarilor de interventii), in copie |
|
Planul de reutilizare a sitului |
|
Certificatul de urbanism este atasat in copie |
|
Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului, in copie |
|
Daca este prevazut in Fisa tehnica, Studiul de impact asupra mediului este atasat, in copie |
|
Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect. |
|
CV-urile si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect |
|
Dosarul cererii de finantare contine opis completat conform modelului |
|
Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul) |
|
Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (perioada de valabilitate) |
|
Pentru solicitant – Parteneriat intre unitati administrativ-teritoriale (APL) |
X |
Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard |
|
CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) |
|
Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3) |
|
CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor |
|
CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita. |
|
Rezumatul proiectului este atasat si respecta modelul |
|
[daca e cazul] Actul de imputernicire autentificat este atasat, in original |
|
Acordul de parteneriat respecta modelul standard si este atasat in original |
|
Liderul de proiect este clar identificat in Acordul de parteneriat si in Formularul cererii de finantare. |
|
Declaratia de eligibilitate este semnata in original de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita, pentru fiecare dintre membrii parteneriatului si respecta modelul standard |
|
Daca este cazul, decizii privind recuperarea ajutoarelor de stat, in copie si dovezi ale efectuarii platii, in copie |
|
Declaratia de angajament este semnata, in original, de catre toti membrii parteneriatului |
|
Situatiile financiare (bilantul contabil, contul anual de executie bugetara si contul de rezultat patrimonial) ale fiecarui membru al parteneriatului sunt atasate in copie |
|
Documentele de proprietate/administrare asupra terenului si infrastructurii sunt atasate, in copie |
|
Studiul de fezabilitate/ documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, in copie, insotit(a) de Hotararea autoritatii administratiei publice locale de aprobare, in copie |
|
Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate sau in documentatia de avizare a lucrarilor de interventii), in copie |
|
Planul de reutilizare a sitului |
|
Certificatul de urbanism este atasat in copie |
|
Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului, in copie |
|
Daca este prevazut in Fisa tehnica, Studiul de impact asupra mediului este atasat, in copie |
|
Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect, aferenta fiecarui membru al parteneriatului. |
|
Dosarul cererii de finantare contine opis completat conform modelului |
|
CV-urile si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect |
|
Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (perioada de valabilitate) |
|
Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul) |
|