POR Axa 4 DMI 4.1 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 8 aprilie 2011   Ora: 09:43

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos.

Sunt prezentate, in continuare, liste de verificare separate, in functie de tipul solicitantului:

- unitate administrativ-teritoriala (APL)

- parteneriat intre unitati administrativ-teritoriale (APL)

- camera de comert (CC) sau asociatie care reprezinta mediul de afaceri (AS)

- societate comerciala/ cooperativa (SC)

Pentru solicitant – unitate administrativ-teritoriala (APL)



Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard

 


CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii)

 


Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3)

 


CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor

 


CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita.

 


Rezumatul proiectului este atasat si respecta modelul

 


[daca e cazul] Actul de imputernicire autentificat este atasat, in original

 


Declaratia de eligibilitate este semnata in original de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard

 


Daca este cazul, decizii privind recuperarea ajutoarelor de stat, in copie si

dovezi ale efectuarii platii, in copie

 


Declaratia de angajament este semnata in original, de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard

 


Situatiile financiare (bilantul contabil, contul anual de executie bugetara si contul de rezultat patrimonial) sunt atasate in copie

 


Documentele de proprietate/ administrare asupra terenului si infrastructurii sunt atasate, in copie

 


Studiul de fezabilitate/ documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, in copie insotit(a) de Hotararea autoritatii administratiei publice locale de aprobare, in copie

 


Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate sau in documentatia de avizare a lucrarilor de interventii), in copie

 


Planul de afaceri

 


Certificatul de urbanism este atasat in copie

 


Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului, in copie

 


Daca este prevazut in Fisa tehnica, Studiul de impact asupra mediului este atasat, in copie

 


Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect.

 


Dosarul cererii de finantare contine opis completat conform modelului

 


CV-urile si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect

 


Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (perioada de valabilitate)

 


Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul)

 


 

Pentru solicitant – Parteneriat intre unitati administrativ-teritoriale (APL)

 X


Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard

 


CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii)

 


Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3)

 


CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor

 


CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita.

 


Rezumatul proiectului este atasat si respecta modelul

 


[daca e cazul] Actul de imputernicire autentificat este atasat, in original

 


Acordul de parteneriat respecta modelul standard si este atasat in original

 


Liderul de proiect este clar identificat in Acordul de parteneriat si in Formularul cererii de finantare.

 


Declaratia de eligibilitate este semnata in original de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita, pentru fiecare dintre membrii parteneriatului si respecta modelul standard

 


Daca este cazul, decizii privind recuperarea ajutoarelor de stat, in copie si dovezi ale efectuarii platii, in copie

 


Declaratia de angajament este semnata, in original, de catre toti membrii parteneriatului

 


Situatiile financiare (bilantul contabil, contul anual de executie bugetara si contul de rezultat patrimonial) ale fiecarui membru al parteneriatului sunt atasate in copie

 


Documentele de proprietate/administrare asupra terenului si infrastructurii sunt atasate, in copie

 


Studiul de fezabilitate/ documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, in copie, insotit(a) de Hotararea autoritatii administratiei publice locale de aprobare, in copie

 


Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate sau in documentatia de avizare a lucrarilor de interventii), in copie

 


Planul de afaceri

 


Certificatul de urbanism este atasat in copie

 


Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului, in copie

 


Daca este prevazut in Fisa tehnica, Studiul de impact asupra mediului este atasat, in copie

 


Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect, aferenta fiecarui membru al parteneriatului.

 


Dosarul cererii de finantare contine opis completat conform modelului

 


CV-urile si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect

 


Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (perioada de valabilitate)

 


Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul)

 


 

Pentru solicitant – Camera de comert (CC) sau Asociatie care reprezinta mediul de afaceri (AS)

  X


Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard

 


CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii)

 


Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3)

 


CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor

 


CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita.

 


Rezumatul proiectului este atasat si respecta modelul

 


[daca e cazul] Actul de imputernicire autentificat este atasat, in original

 


Declaratia de eligibilitate este semnata in original de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard

 


Daca este cazul, decizii privind recuperarea ajutoarelor de stat, in copie si

dovezi ale efectuarii platii, in copie

 


Declaratia de angajament este semnata in original, de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard

 


Documentele statutare sunt atasate, in copie

CC – Statutul camerei de comert

AS - Actul constitutiv impreuna cu toate modificarile, unde este cazul, Statutul si Certificatul de inscriere

 


Situatiile financiare (bilantul contabil, contul de rezultat al exercitiului) sunt atasate in copie

 


Declaratia privind incadrarea in categoria IMM insotita de Calculul pentru intreprinderi partenere sau legate, intocmite conform modelului din Anexa nr. 1 si 2 la Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare

 


Documentele de proprietate/ concesiune asupra terenului si infrastructurii sunt atasate, in copie

 


Studiul de fezabilitate/ documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, in copie

 


Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate sau in documentatia de avizare a lucrarilor de interventii), in copie

 


Planul de afaceri

 


Certificatul de urbanism este atasat in copie

 


Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului, in copie

 


Daca este prevazut in Fisa tehnica, Studiul de impact asupra mediului este atasat, in copie

 


Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect.

 


CV-urile si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect

 


Dosarul cererii de finantare contine opis completat conform modelului

 


Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (perioada de valabilitate)

 


Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul)

 


 

Pentru solicitant – Societate comerciala/ cooperativa (SC)

 X

Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard

 


CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii)

 


Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3)

 


CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor

 


CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita.

 


Rezumatul proiectului este atasat si respecta modelul

 


[daca e cazul] Actul de imputernicire autentificat este atasat, in original

 


Declaratia de eligibilitate este semnata in original de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard

 


Daca este cazul, decizii privind recuperarea ajutoarelor de stat, in copie si

dovezi ale efectuarii platii, in copie

 


Declaratia de angajament este semnata in original, de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita si respecta modelul standard

 


Actul constitutiv este atasat, in copie, impreuna cu toate modificarile

 


Certificatul de inregistrare este atasat, in copie

 


Certificatul constatator este atasat, in original

 


Situatiile financiare (bilantul contabil, contul de profit si pierdere) sunt atasate in copie

 


Situatiile financiare acopera intregul an fiscal precedent datei de depunere a cererii de finantare

 


Declaratia privind incadrarea in categoria IMM insotita de Calculul pentru intreprinderi partenere sau legate, intocmite conform modelului din Anexele nr. 1 si 2 la Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare

 


Documentele de proprietate/ concesiune asupra terenului si infrastructurii sunt atasate, in copie

 


Studiul de fezabilitate/ documentatia de avizare a lucrarilor de interventii, in copie

 


Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate sau in documentatia de avizare a lucrarilor de interventii), in copie

 


Planul de afaceri

 


Certificatul de urbanism este atasat in copie

 


Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului, in copie

 


Daca este prevazut in Fisa tehnica, Studiul de impact asupra mediului este atasat, in copie

 


Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect.

 


CV-urile si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect

 


Dosarul cererii de finantare contine opis completat conform modelului

 


Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (perioada de valabilitate)

 


Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul)

 


Cererea de finantare (inclusiv anexele) redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) marcate corespunzator

 


   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora