POR Axa 3 DMI 3.4 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 7 aprilie 2011   Ora: 10:10

ATENTIE! Cererea de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie dosarul cererii

de finantare.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale dosarului cererii

de finantare.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga Solicitantul de finantare in intocmirea dosarului

original al Cererii de finantare sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii adminsitrative; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

ATENTIE! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile dupa aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre responsabilul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtand semnatura reprezentantului legal, daca Solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

ATENTIE! Daca sunt documente elaborate fata-verso (e.g Studiu de fezabilitate etc), Solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus.

Pagina opis va fi pagina 0 a cererii de finantare.

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate se intocmeste opisul.

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, Solicitantul va multiplica in trei exemplare documentatia. Documentele pot fi copiate fata- verso. Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul original al Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos:

Cererea de finantare (inclusiv anexele) redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) marcate corespunzator („original”, ”copie”)

  


Cererea de finantare (inclusiv anexele) numerotata, semnata si stampilata conform instructiunilor din Ghid

  


Cererea de finantare datata, stampilata si semnata de reprezentantul legal / persoana imputernicita (sectiunea 5.1 din formularul Cererii de finantare)

  


Cererea de finantare respecta modelul standard.

  


Toate rubricile din cererea de finantare sunt completate   

  


Anexele la Cererea de finantare respecta modelul standard (acolo unde acesta a fost prevazut)

  


Opisul este completat conform modelului din Formularul Cererii de Finantare

  


La Cererea de finantare sunt atasate urmatoarele anexe:

Rezumatul proiectului, conform modelului standard, in original

  


Actul de imputernicire este atasat, in original

  


Documentele statutare corespunzatoare fiecarui tip de solicitant, sunt  anexate in copie, sunt stampilate de solicitant cu mentiunea „Conform cu originalul” si semnate de catre acesta sau de catre persoana imputernicita, inclusiv documentul din care sa rezulte tipul, modul de constituire, responsabilitatile organelor de conducere (daca documentele sunt diferite)

 

  


In cazul, institutiilor de invatamant superior de stat, Acreditarea valabila a institutiei de invatamant superior, conform Legii nr. 87/2006 pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 75/2005

 

  


In cazul institutiilor publice furnizori de formare profesionala continua/ centrelor de formare profesionala continua, autorizarea valabila

  


Situatiile financiare, in copie

  


Declaratia de eligibilitate a solicitantului, in original, conform modelului standard

  


Declaratia de angajament, in original, conform modelului standard

 

Documentele care atesta dreptul de proprietate/ administrare asupra imobilului; contract de concesiune / comodat/ inchiriere insotite de drept de administrare/ acordul proprietarului pentru realizarea proiectului, dupa caz,  in copie

  


Documentatia tehnico-economica, in copie, insotita de   Hotarirea autoritatii administratiei publice locale/ organelor abilitate ale solicitantului de aprobare

  


Documentatia tehnico-economica nu a fost elaborata / revizuita / reactualizata cu mai mult de 24 luni inainte de data depunerii cererii de finantare

  


Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in documentatia tehnico-economica), in copie

  


Calculul asistentei nerambursabile (in cazul proiectelor generatoare de venit)

  


Certificatul de urbanism, in copie

  


Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului (unde este cazul), in copie

  


Studiul de evaluare a impactului asupra mediului (unde este cazul), in copie          

  


Hotararea Consiliului local / Consiliului Judetean / Consiliile Locale ale sectoarelor Municipiului Bucuresti / Consiliului General al Municipiului Bucuresti / organelor de conducere cu rol decizional, legal constituite, dupa caz, de aprobare a proiectului si a  cheltuielilor legate de proiect, in copie

  


Fisele de post si/sau CV –urile, in copie


Avizul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Inovarii pentru realizarea proiectului, pentru unitatile invatamantului obligatoriu si campusurile pentru invatamantul profesional si tehnic, in original


In cazul cererilor de finantare privind crearea si dezvoltarea Campusurilor pentru Invatamantul Profesional si Tehnic, care prevad numai activitate de dotare - dovada faptului ca lucrarile asupra imobilului/ cladirii au fost realizate din alte surse – declaratie pe proprie raspundere autentificata notarial


Orice alte documente sau studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul cererii de finantare


Documentele atasate sunt valabile, conform Opis-ului (perioada de valabilitate)


Cererea de finantare este transmisa intr-un colet sigilat


Partea exterioara a coletului sigilat poarta eticheta cu toate detaliile de identificare (axa prioritara, domeniu de interventie, organism intermediar, solicitant, titlu proiect)


   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora