POR Axa 3 DMI 3.3 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 6 aprilie 2011   Ora: 10:58

ATENTIE! Cererea de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie dosarul cererii de finantare.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale dosarului cererii de finantare.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga Solicitantul de finantare in intocmirea dosarului original al Cererii de finantare sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii adminsitrative; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

ATENTIE! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile de pe aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre reprezentantul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtand semnatura reprezentantului legal, daca Solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate (cu toate paginile numerotate manual, in ordine crescatoare, de la 0 la n, in partea de jos pe centrul fiecarei pagini, unde n este numarul total al paginilor din dosarul complet inclusiv documentele anexate) si stampilate se intocmeste opisul (Opisul este pagina 0 a Cererii de finantare).

 ATENTIE! Daca sunt documente elaborate fata-verso Solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus. 

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, Solicitantul va multiplica in trei exemplare documentatia. Documentele pot fi copiate fata- verso.  Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos:

Cererea de finantare (inclusiv anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) marcate corespunzator („original”, ”copie”)

  


Cererea de finantare (inclusiv anexele) este numerotata, semnata si stampilata conform instructiunilor din Ghid

  


Cererea de finantare este semnata de reprezentantul legal/persoana imputernicita (sectiunea 5.1 din formularul Cererii de finantare)

Actul de imputernicire autentificat este atasat, in original

  


Cererea de finantare respecta modelul standard (toate rubricile din cererea de finantare sunt completate)

  


Anexele la Cererea de finantare respecta modelul standard (acolo unde acesta a fost prevazut)

  


Opisul este completat conform modelului din Formularul Cererii de Finantare

  


La Cererea de finantare sunt atasate urmatoarele anexe:

Actul de imputernicire autentificat, in original sau dispozitia/ordinul /decizia /hotararea de numire

  


Actul constitutiv, statutul asociatiei, certificatul de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor respectiv incheierea judecatoreasca privind constituirea asociatiei de dezvoltare intercomunitara, definita conform Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, cu modificarile si completarile ulterioare.

  


Situatiile financiare ale solicitantului, in copie, daca este cazul

  


Declaratia de eligibilitate a solicitantului, in original, conform modelului standard

  


Declaratia de angajament, in original, conform modelului standard

  


Hotararea Consiliului de Administratie/organului abilitat (conform documentelor statutare)  pentru aprobarea proiectului si a cheltuielilor legate de proiect (copii ale documentelor, semnate/stampilate cu mentiunea „conform cu originalul”)

  


Hotararile Consiliilor Judetene asociate si a Consiliului General al Municipiului Bucuresti de aprobare a activitatilor cu care va fi implicat judetul/Municipiul Bucuresti) in managementul si implementarea proiectului si a cheltuielilor judetului/Municipiului Bucuresti, legate de proiect  (copii ale documentelor, semnate/stampilate cu mentiunea „conform cu originalul” )

  


Fisele de post si  CV-uri, in copie (dupa caz)

  


„Planul de analiza si acoperire  a riscurilor” al fiecarui judet, insotit de Hotararea Consiliului Judetean de aprobare, in copie (copii ale documentelor, semnate/stampilate cu mentiunea „conform cu originalul” )

  


Orice alte studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul cererii de finantare

  


Toate rubricile din cererea de finantare sunt completate

  


Documentele atasate sunt valabile, conform Opis-ului (perioada de valabilitate)

  


Cererea de finantare este transmisa intr-un colet sigilat

  


Partea exterioara a coletului sigilat poarta eticheta cu toate detaliile de identificare (axa prioritara, domeniu de interventie, organism intermediar, solicitant, titlu proiect)

 


   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora