POR Axa 3 DMI 3.2 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 5 aprilie 2011   Ora: 11:15

ATENTIE! Cererea de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie dosarul cererii de finantare.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale dosarului cererii de finantare.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga Solicitantul de finantare in intocmirea dosarului original al Cererii de finantare sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

ATENTIE! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile dupa aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare. Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre responsabilul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtand semnatura reprezentantului legal, daca Solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

 ATENTIE! Daca sunt documente elaborate fata-verso (e.g Studiu de fezabilitate etc), Solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus. 

Pagina opis va fi pagina 0 a cererii de finantare.

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate se intocmeste opisul.

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, Solicitantul va multiplica in trei exemplare documentatia. Documentele pot fi copiate fata- verso. Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos:

Cererea de finantare (inclusiv anexele) redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) marcate corespunzator („original”, ”copie”)

  


Cererea de finantare (inclusiv anexele) numerotata, semnata si stampilata conform instructiunilor din Ghid

  


Cererea de finantare datata, stampilata si semnata de reprezentantul legal / persoana imputernicita (sectiunea 5.1 din formularul Cererii de finantare)

  


Cererea de finantare respecta modelul standard

  


Toate rubricile din cererea de finantare sunt completate

  


Anexele la Cererea de finantare respecta modelul standard (acolo unde acesta a fost prevazut)

  


Opisul completat conform modelului

  


La Cererea de finantare sunt atasate urmatoarele anexe:

Rezumatul proiectului, conform modelului standard, in original

  


Actul de imputernicire, in original

  


Documentele statutare corespunzatoare fiecarui tip de solicitant, sunt  anexate in copie, sunt stampilate de solicitant cu mentiunea „Conform cu originalul” si semnate de catre acesta sau de catre persoana imputernicita.

  


In cazul furnizorilor de servicii sociale: certificatul de acreditare pentru prestarea unui serviciu social in cladirea obiect al proiectului, sau pentru un serviciu social identic cu cel care va fi prestat in cladirea care face obiectul proiectului/

  


Documente din care sa rezulte selectarea transparenta a furnizorului de servicii sociale de catre o autoritate publica locala, daca este cazul

  


Acordul de parteneriat, in original (in cazul parteneriatului)

  


Situatiile financiare anuale ale solicitantului/ partenerilor (daca este cazul),  in copie

  


Declaratia de eligibilitate a solicitantului – si a fiecarui partener, daca este cazul -  in original, conform modelului standard

  


Declaratia de angajament a solicitantului – si a fiecarui partener, daca este cazul -  in original, conform modelului standard

  


Copie dupa documentele ce atesta dreptul de proprietate/ administrare asupra imobilului; contract de concesiune sau comodat, insotite de drept de administrare/ acordul proprietarului pentru realizarea proiectului, dupa caz  

  


Documentatia tehnico-economica, in copie, insotita de Hotararea autoritatii administratiei publice locale/ organelor abilitate ale solicitantului de aprobare

  


Documentatia tehnico-economica nu a fost elaborata / revizuita / reactualizata cu mai mult de 24 de luni inainte de data depunerii cererii de finantare.

  


Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in Documentatia tehnico-economica), in copie

  


Certificatul de urbanism, in copie

  


Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului (unde este cazul), in copie

  


Studiul de evaluare a impactului asupra mediului (unde este cazul), in copie

  


Hotararea de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect (contributia proprie a solicitantului necesara pentru implementarea proiectului, cheltuielile neeligibile  si resursele financiare necesare implementarii optime a proiectului in conditiile rambursarii/decontarii ulterioare a cheltuielilor din instrumente structurale), specifice fiecarui tip de solicitant, inclusiv pentru parteneri daca este cazul, in copie


Fisele de post si/sau CV –urile, in copie


Informatii privind experienta anterioara a solicitantului sau partenerilor, dupa caz, in gestionarea de proiecte similare finantate din fonduri publice (indiferent de sursa acestora).


Orice alte documente sau studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul cererii de finantare


Documentele atasate sunt valabile, conform Opis-ului (perioada de valabilitate)


Cererea de finantare este transmisa intr-un colet sigilat


Partea exterioara a coletului sigilat poarta eticheta cu toate detaliile de identificare (axa prioritara, domeniu de interventie, organism intermediar, solicitant, titlu proiect, localizare)


   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora