POR Axa 2 Lista de verificare a Cererii de finantare

Data: 14 decembrie 2010   Ora: 16:43

ATENTIE! Cererea de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie dosarul cererii de finantare.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale dosarului cererii de finantare.

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga Solicitantul de finantare in intocmirea dosarului original al Cererii de finantare sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

ATENTIE! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile dupa aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre responsabilul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtand semnatura reprezentantului legal, daca Solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

ATENTIE! Daca sunt documente elaborate fata-verso (e.g Studiu de fezabilitate etc), Solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus. 

In cazul aplicarii unei stampile cu numele reprezentantului legal se va anexa la dosar si un specimen de semnatura al acestuia.

Pagina opis va fi pagina 0 a cererii de finantare.

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate se intocmeste opisul.

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare a conformitatii administrative.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, Solicitantul va multiplica in trei exemplare documentatia. Exemplarele copie sunt copie simpla a dosarului original al cererii de finantare. Documentele pot fi copiate fata- verso.  Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

 

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare a conformitatii administrative de mai jos:

Pentru solicitant:

- Cererea de finantare (inclusiv anexele) redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii) marcate corespunzator („original”, ”copie”)    

- Cererea de finantare (inclusiv anexele) numerotata, semnata si stampilata conform instructiunilor din Ghid         

- Cererea de finantare datata, stampilata si semnata de reprezentantul legal / persoana imputernicita (sectiunea 5.1 din formularul Cererii de finantare) 

- Cererea de finantare respecta modelul standard         

- Anexele la Cererea de finantare respecta modelul standard (acolo unde acesta a fost prevazut)           

- Opisul completat conform modelului     

La Cererea de finantare sunt atasate urmatoarele anexe:

- Rezumatul proiectului, conform modelului standard, in original  

- Actul de imputernicire, in original (daca este cazul)     

- Actul constitutiv, statutul asociatiei, certificatul de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor respectiv hotararea judecatoreasca privind dobandirea personalitatii juridice , in copie (pentru ADI)  

- Acordul de parteneriat, in original (in cazul parteneriatului)         

- Situatiile financiare anuale ale solicitantului/ partenerilor (daca este cazul), in copie       

- Declaratia de eligibilitate a solicitantului si a fiecarui partener, daca este cazul, in original, conform modelului standard   

- Declaratia de angajament a solicitantului si a fiecarui partener, daca este cazul, in original, conform modelului standard   

- Documentele de proprietate, in copie    

- Documentatia tehnico-economica, aprobarea si avizele asupra documentatiei tehnico-economice emise de catre autoritatile abilitate, in copie    

- Documentatia tehnico-economica nu a fost elaborata / revizuita / reactualizata cu mai mult de 24 luni inainte de data depunerii cererii de finantare     

- Analiza cost beneficiu (daca nu este inclusa in documentatia tehnico-economica), inclusiv analiza economica,  in copie   

- Certificatul de urbanism, in copie             

- Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului (unde este cazul), in copie  

- Studiul de evaluare a impactului asupra mediului (unde este cazul), in copie     

- Hotararea Consiliului local/ Consiliului Judetean/ Consiliile Locale ale sectoarelor Municipiului Bucuresti/ Consiliului General al Municipiului Bucuresti/

- Consiliul de Administratie al ADI de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect, in copie

In cazul liderului de proiect si partenerilor :

- Hotararea Consiliului local/ Consiliului Judetean/ Consiliile Locale ale sectoarelor Municipiului Bucuresti/ Consiliului General al Municipiului Bucuresti/  de aprobare a proiectului, cheltuielilor legate de proiect si a acordului de parteneriat, in copie            

- Fisele de post si CV – urile (CV-urile sunt solicitate numai in situatia in care sunt desemnati membrii echipei de proiect), in copie      

- Studiu de trafic, in copie       

- Orice alte studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul cererii de finantare  

- Documentele atasate sunt valabile, conform Opis-ului (documentele se incadreaza in perioada de valabilitate pentru care acestea au fost emise)  

- Cererea de finantare este transmisa intr-un colet sigilat  

- Partea exterioara a coletului sigilat poarta eticheta cu toate detaliile de identificare (axa prioritara, domeniu de interventie, organism intermediar, solicitant, titlu proiect)   

- Toate rubricile din cererea de finantare sunt completate              

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora