- » Info Financiar
- » Axa prioritara 1
- » Subdomeniul Centre Urbane
- » POR Axa 1 Centre Urbane Anexe obligatorii pentru proiectele care prevad alte investitii
POR Axa 1 Centre Urbane Anexe obligatorii pentru proiectele care prevad alte investitii
Data: 10 decembrie 2010 Ora: 11:35Anexe obligatorii pentru proiectele care prevad investitii in reabilitarea monumentelor istorice suplimentar fata de documentele solicitate la punctele A si B de mai sus.
17) Planul de marketing, in copie,
Planul de marketing are scopul de a prezenta modul de valorificare a obiectivului propus spre finantare si va include informatii cu privire la:
- Descrierea potentialului turistic al obiectivului de patrimoniu, daca este cazul,
- Stabilirea obiectivelor generale de marketing
- Strategii de marketing in vederea implementarii obiectivelor planului
- Plan de actiune pentru implementarea strategiilor de marketing
- Bugetul planului (corelat cu activitatile din planul de actiune)
- Rezultate preconizate
Planul de marketing trebuie intocmit conform Modelului E.3 „Plan de marketing”.
18) Ordin al Ministerului Culturii si Cultelor privind clasarea in grupa A sau in grupa B a obiectivului de patrimoniu ce urmeaza a fi reabilitat in cadrul proiectului propus spre finantare, in copie.