POR Axa 1 Centre Urbane Anexe obligatorii pentru proiectele care prevad alte investitii

Data: 10 decembrie 2010   Ora: 11:35

Anexe obligatorii pentru proiectele care prevad investitii in reabilitarea monumentelor istorice suplimentar fata de documentele solicitate la punctele A si B  de mai sus.

17) Planul de marketing, in copie,

Planul de marketing are scopul de a prezenta modul de valorificare a obiectivului propus spre finantare si va include informatii cu privire la:

- Descrierea potentialului turistic al obiectivului de patrimoniu, daca este cazul,

- Stabilirea obiectivelor generale de marketing

- Strategii de marketing in vederea implementarii obiectivelor planului

- Plan de actiune pentru implementarea strategiilor de marketing

- Bugetul planului (corelat cu activitatile din planul de actiune)

- Rezultate preconizate

 

 Planul de marketing  trebuie intocmit conform Modelului E.3 „Plan de marketing”.

18) Ordin al Ministerului Culturii si Cultelor privind clasarea in grupa A sau in grupa B a obiectivului de patrimoniu ce urmeaza a fi reabilitat in cadrul proiectului propus spre finantare, in copie.

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora