MasterCard si Telefonica-joint venture pentru plati mobile in Brazilia

MasterCard si Telefonica-joint venture pentru plati mobile in Brazilia Data: 25 noiembrie 2011   Ora: 18:39

MasterCard si Telefonica formeaza un joint venture cu scopul de a oferi solutii de plata prin telefonul mobil celor 65 de milioane de abonati Vivo, din Brazilia, au anuntat reprezentantii MasterCard.

Prin intermediul acestei initiative va fi creat un portofel virtual care va permite consumatorilor sa isi foloseasca telefoanele mobile pentru transferuri de bani, plata facturilor si a cumparaturilor sau plati pe internet.

Serviciul urmareste sa promoveze incluziunea financiara a consumatorilor brazilieni, permitand operatiuni intre cei care au acces la sistemele bancare traditionale si cei care nu au. In acelasi timp, incurajeaza acceptarea platilor mobile in locurile in care, de regula, sunt acceptate doar tranzactiile prin numerar – de exemplu, taxiuri, servicii de livrare, cat si in vanzarile directe.

Noua companie, administrata independent, va fi detinuta in mod egal de cei doi asociati. Joint venture-ul va fi prezentat autoritatilor competente pentru autorizare.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Carduri De Credit


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Importanța culturii corporative pentru o companie

Pe măsură ce numărul potențialilor angajatori crește, iar opțiunile devin din ce în ce mai abundente, angajații nu mai sunt interesați ... citeste mai mult