Alpha Bank a lansat un card de credit de fidelitate pentru clientii Cosmote

Alpha Bank a lansat un card de credit de fidelitate pentru clientii Cosmote Data: 12 octombrie 2010   Ora: 14:50

Alpha Bank si Cosmote Romania au lansat cardul de credit de fidelitate Cosmote Alpha Bank MasterCard, cu o valoare de maxim sase venituri nete lunare (cel mult 10.000 euro).

Cardul dispune de o perioada de gratie de maxim 55 de zile.

Clientii beneficiaza de un discount din partea Cosmote de 3% din valoarea facturii de servicii platita cu noul card de credit si 3% reducere pentru telefoanele si accesoriile cumparate din magazinele operatorului de telefonie mobila.

 In plus, pentru toate cumparaturile realizate cu cardul de credit in alte magazine, clientii vor primi de la Alpha Bank 1% din valoarea fiecarei tranzactii.

Cardul de credit este disponibil atat pentru abonatii existenti ai Cosmote Romania, persoane fizice, cat si pentru abonatii noi, care pot aplica pentru acest produs bancar,  intr-o prima faza, in 50 de magazine.

Incepand cu 1 ianuarie 2011 cardul va fi disponibil in toata reteaua de distributie Cosmote si Germanos.

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Carduri De Credit


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Importanța culturii corporative pentru o companie

Pe măsură ce numărul potențialilor angajatori crește, iar opțiunile devin din ce în ce mai abundente, angajații nu mai sunt interesați ... citeste mai mult