5 produse ale marilor branduri care nu s-au bucurat niciodata de succes

5 produse ale marilor branduri care nu s-au bucurat niciodata de succes Data: 13 iulie 2011   Ora: 15:52

O idee buna nu se transforma intotdeauna intr-un produs de succes, nici macar atunci cand exista sustinere financiara consistenta.

Giganti mondiali precum McDonald’s, Apple sau Microsoft au lansat de-a lungul timpului produse care au fost respinse de consumatori si care au fost retrase in scurt timp de pe piata.

1. Windows Vista

Windows Vista a fost lansat in 2009, insa consumatorii au inceput sa se planga la scurt timp de probleme de compatibilitate, de viteza slaba si de necesitatea unor calculatoare foarte performante. Esecul a fost atat de mare, incat Microsoft a fost nevoit sa lanseze pe fuga Windows 7, pentru a mai sterge din rusine.

2. Mc Donald’s Arch Deluxe sau hamburgerul pentru adulti

In 1996, sandvisul Mc Donald’s Arch Deluxe a fost promovat ca hamburgerul pentru adulti, in incercarea companiei de a schimba imaginea lantului de restaurante ca fiind adresat copiilor. Arch Deluxe era un sandvis "sofisticat" care continea bacon condimentat, cartofi, salata, ceapa, rosii, cascaval si un sos de maioneza cu mustar.

Campania de promovare a costat 100 milioane de dolari si s-a dovedit un esec, pentru ca oamenii care veneau sa manance la fast food doreau un sandvis ieftin care sa se pregateasca rapid, nu o demonstratie de arta culinara.

3. Pippin, consola de jocuri Apple

Pippin a fost singura incercare Apple de a intra pe piata consolelor de jocuri si se intelege de ce. Pippin a inregistrat un esec total si a fost retras de pe piata la doi ani de la lansarea din 1995.

Trebuia sa fie o consola de jocuri care functiona in retea, insa pretul piperat de 600 de dolari nu a reusit sa transforme niciodata acest produs intr-unul competitiv, atat timp cat pe piata era deja acaparata de branduri ca PlayStation, Nintendo si Sega care erau mult mai ieftine si care inregistrasera deja un succes rasunator.

4. Segway PT

Vehiculele Segway au fost lansate in 2001 ca un produs revolutionar care aveau sa schimbe modul in care oamenii se deplaseaza pe distante scurte. Cu toate acestea, s-a dovedit a fi un esec total: consumatorii l-au catalogat a fi mult prea costisitor, unele orase au interzis circulatia cu Segway pe trotuare, iar acum vehiculul mai este folosit doar de agentii de ordine din mall-uri si pentru vizitarea unor atractii turistice.

5. Pontiac Aztek

Pontiac Aztek, primul SUV crossover de la General Motors a fost lansat in 2001 si a fost scos de pe piata doar 4 ani mai tarziu. Motivul? Revista Time l-a catalogat drept cea mai urata masina a tuturor timpurilor.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Este posibil un imprumut fara verificarea biroului de credit?

Dacă aveți un istoric negativ de plată în biroul de credite, cel mai probabil vă întrebați dacă un împrumut fără ... citeste mai mult