Renault si Daimler mizeaza pe economii de 4 mld euro

Renault si Daimler mizeaza pe economii de 4 mld euro
Stire oferita de BloomBiz.ro

Data: 7 aprilie 2010   Ora: 11:09

"Colaborarea cu Daimler are o valoare actuala de cel putin 2 miliarde euro atat in ce priveste reducerea costurilor, cat si oportunitatile de venituri in urmatorii cinci ani", a spus presedintele grupului Renault-Nissan, Carlos Ghosn.

La randul sau, seful Daimler, Dieter Zetsche, a raspuns ca valoarea colaborarii in ce priveste grupul german este similara celei mentionate de Carlos Ghosn.

Constructorul auto francez Renault, cel japonez Nissan si Daimler din Germania vor forma un parteneriat ce va presupune tranzactii de capital si schimburi de expertiza pentru dezvoltarea de autoturisme.

In cadrul acordului, alianta Renault-Nissan va prelua o participatie de 3,1% in cadrul Daimler, fiecarui grup revenindu-i cate 1,55%, in timp ce Daimler va prelua o participatie de 3,1% in cadrul Renault si o participatie de 3,1% in cadrul Nissan.

Renault-Nissan si Daimler au fost de acord sa colaboreze pentru dezvoltarea de autoturisme mici si motoare. Acordul mai presupune o colaborare in divizia de autovehicule comerciale de talie mica. 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Viitorul in business 3 directii cheie care modeleaza companiile moderne

Tehnologiile emergente, așteptările noilor generații și accentul tot mai mare pus pe umanizarea angajaților au transformat modul în care ... citeste mai mult