Cum sa iti promovezi gratuit afacerea cu Google Places

Cum sa iti promovezi gratuit afacerea cu Google Places Data: 28 octombrie 2011   Ora: 15:52

97% dintre consumatori folosesc motorul de cautare Google pentrru a gasi afaceri locale care ofera serviciile sau produsele de care au nevoie. Si mai mult, 73% din totalul activitatii online este legata de continutul local, potrivit datelor Google.

Aceste cifre ne ajuta sa realizam cat de mult depind afacerile locale de Google si cat de mult le poate influenta succesul.

Daca majoritatea firmelor isi consuma resursele pe publicitate online si strategii SEO, putini sunt cei care recurg la moteode la fel de eficiente, dar care sunt in plus si gratuite, ca de exemplu: Google Places.

Google Places a fost lansat in septembrie 2009, inlocuind vechiul Google Local Business Center. Cu toate acestea, dupa doi ani de la lansare, sistemul inca da batai de cap antreprenorilor care doresc sa isi faca afacerile cunoscute.

Asadar, pentru a avea rezultate, este important ca contul de Google Places sa contina cat mai multe informatii: de la informatii de baza precum numarul de telefon sau adresa, la informatii privind programul de lucru, optiuni de plata sau chiar poze si materiale video.

Aceste lucruri nu este necesare doar pentru potentialii clienti, ci mai ales pentru tine. Cu cat profilul este mai bogat in informatii, cu atat afacerea ta va fi mai vizibila.

Daca Google Places iti ofera posibilitatea sa alegi mai multe cuvinte cheie, mai multe categorii etc., asta nu inseamna ca trebuie sa abuzezi totusi de ele: unul sau doua cuvinte cheie te vor ajuta sa te targetezi mai bine decat 10!

Daca informatiile din contul tau de Google Places se regasesc pe mai multe site-uri, profilul tau va fi mai vizibil. Este foarte important insa ca paginile de internet pe care exista informatii despre afacerea ta, sa aiba un continut identic cu cel de pe Google Places.

Este foarte important sa acumulezi punctajul maxim. Daca afacerea ta nu face parte din primele 7 listate de Google Places, atunci rezultatele se vor lasa asteptate. Pentru a reusi aceasta performanta, este nevoie de efort sustinut.

Printre updateurile care iti aduc puncte in plus, se numara recenziile, recomandarile, fotografiile care au un titlu format din cuvinte cheie si materialele video. Pe de alta parte, este important sa prezinti afacerea intr-un stil concis si obiectiv.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

google, places, informatiiafacerea, daca, importantcheie, cuvinte, profilulafacerile, video, ajutaparte, aceste, estecontul, sunt, online