Care sunt secretele celor mai credibile branduri?

Care sunt secretele celor mai credibile branduri? Data: 6 aprilie 2012   Ora: 18:05

Desi unele branduri nu domina in ceea ce priveste vanzarile sau cota de piata, acestea au dezvoltat relatii stabile cu consumatorii, prin experientele care delanseaza un anumit sentiment publicului.

Companiile au inceput sa puna din ce in ce mai mult accent pe construirea de relatii emotionale cu consumatorii, deoarece acestea sunt cele mai puternice si functioneaza.

Iata o serie de tactici pe care cele mai de incredere branduri din SUA le utilizeaza pentru a se conecta cu publicul.

1. Personalizeaza: Amazon

Accesibilitatea exceptionala a retailerului online, Amazon, impreuna cu functionalitatea si cu experienta clientului converg pentru a crea un brand puternic, in care consumatorii au incredere.

Cu milioane de produse, acces permanent si tehnologie avansata de browsing, Amazon.com ofera o experienta superioara de shopping.

Probabil o gama atat de larga de produse oferite spre vanzare ar putea fi perceputa ca fiind impersonala, insa Amazon si-a luat angajamentul de a promova relatiile cu clientii, ajutandu-i sa ia decizii prin intermediul recomandarilor de produse, bazate pe achizitiile anterioare, recenziile si evaluarile utilizatorilor.

2. Vinde fericire: Coca-Cola

Inca de la inceput, promisiunea Coca Cola a fost sa incante consumatorii: ‘Life tastes good’, ‘Enjoy life’etc.

Compania promoveaza ideea de creare si dezvoltare a sentimentului de fericire, bazandu-se in mod constant pe longevitate si pe traditie. Coca-Cola are un respect profund pentru trecut si nu uita de unde au plecat, lucru care inseamna foarte mult pentru consumatori.

3. Respecta-ti promisiunile: FedEx

Avand o pasiune pentru indeplinirea sarcinilor la timp, FedEx a creat o identitate corporativa puternica. Nu este surprinzator faptul ca FedEx a primit un rating foarte bun in capacitatea sa de a realiza ceea ce promite si pentru eficienta operatiunilor sale.

Pentru a fi perceput drept un serviciu de incredere, brandul a obtinut increderea consumatorilor prin initiative precum campania ‘We understand’. Pentru a trimite mai departe acest mesaj, FedEx implica consumatorii prin programul sau de recompense personalizate si prin interactiunea cu canalele de social media.

4. Fii cool si distractiv: Apple

Ce alta companie a mai reusit sa tina publicul si presa cu sufletul la gura la fiecare lansare a unui produs nou? Concluzia este ca indiferent de tipul de produs lansat, consumatorii sunt convinsi ca acesta va fi inteligent si elegant si ca va imbunatati modul in care comunica, lucreaza sau isi petrec timpul liber.

Mai mult, acestia se vor bucura de experienta procesului de achizitie.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

consumatorii, fedex, amazonproduse, rsquo, increderelsquo, experienta, coca-colapublicul, fericire, lifeprodus, sunt, inceputpentru, branduri, relatii