8 tendinte pentru marketing online in 2012

8 tendinte pentru marketing online in 2012 Data: 10 ianuarie 2012   Ora: 15:24

Aceasta lista contine topul tendintelor in marketing, impreuna cu sfaturi pentru a te ajuta sa determini daca se potriveste cu firma ta.

1. Oferte, recompense, cupoane de reduceri

Acesta va fi un an in care consumatorii vor ‘vana’ cele mai bune oferte, deoarece economia este inca fragila, iar cumparatorii au acces la numeroase instrumente de verificare si comparare a preturilor.

Asadar, utilizeaza tehnicile de marketing pentru a atrage cumparatorii cu oferte imbatabile. Apoi, obtine profit prin generarea de vanzari repetate si prin recomandari obtinute de la clientii noi. De asemenea, ofera reduceri de pret instante sau alte stimulente atunci cand cumparatorii utilizeaza dispozitive mobile pentru a achizitiona produsele online.

2. Marketing de tip ‘pull’: inseamna oferirea consumatorilor care navigheaza pe internet cu telefonul mobil modalitati noi pentru a interactiona cu reclamele, atragandu-i mai aproape de decizia de cumparare.

Pentru a utiliza marketingul de tip ‘pull’, combina un indemn la actiune cu publicitatea traditionala.

3. Marketing de tip ‘push’: presupune expedierea de mesaje promotionale prin texte si apeluri vocale.

Investeste in lista ta de emailuri - acestea sunt mai putin costisitoare decat scrisorile si apelurile vocale si pot include continut nelimitat.

4. Marketing pe trei ecrane: televizoare, tablete si smartphone-uri

Pentru tablete, advertisingul potrivit consta in trimiterea de emailuri, video-uri si implicarea in retele de socializare. Pentru telefonul mobil, utilizeaza aplicatii de loialitate ce tin evidenta achizitiilor sau a promotiilor ce implica telefonul mobil la punctul fizic de vanzare.

5. Marketing online local

Posteaza anunturi in publicatii care directioneaza postarile la nivel local si asigura-te ca acestea contin mesaje relevante pentru zona respectiva.

6. Marketing de proximitate

Exista siteuri si aplicatii pentru mobil, ce trimit prin email promotii de la firmele din zona. Consumatorii pot utiliza tehnologia de detectare a locatiei de pe telefoanele mobile sau de check in intr-o locatie fizica de pe telefon.

7. Siteuri de socializare

Monitorizeaza clientii pe siteurile de socializare pentru a urmari comportamentul lor de cumparare. De exemplu, daca observi ca acestia vorbesc despre planurile de vacanta pe Facebook, atunci ar fi timpul potrivit pentru a oferi o promotie care implica vacanta lor.

8. Globalizarea

Datorita extinderii rapide a accesului la internet, mai multe persoane vor utiliza acest serviciu. Siteurile si programele de traduceri (precum Google translate), au facilitat citirea unui site, email sau reclama in propria lor limba. Pentru ca afacerea ta online sa devina globala, verifica tarile din acre provin vizitatorii siteului, dupa care creeaza produse sau servicii care sa satisfaca nevoile publicului international.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

marketing, lsquo, mobilpentru, rsquo, socializareoferte, telefonul, cumparatoriiutiliza, utilizeaza, onlinecumparare, internet, clientiimobile, pull, vocale