Nu atrage clienti prin reduceri de pret

Nu atrage clienti prin reduceri de pret Data: 11 mai 2012   Ora: 17:39

Evidentiaza calitatile produsului sau serviciului, nu pretul! Iata de ce:

Chiar daca reducerile de pret impulsioneaza cresterea vanzarilor, realitatea este ca acestea vor genera o pierdere pentru afacerea ta. Daca reduci pretul produsului, un alt element va trebui sa fie inlocuit cu unul mai ieftin. Poate ca vei schimba modul in care produci bunul si vei folosi materiale de calitate inferioara pentru a reduce costurile. Sau poata ca vei scadea calitatea serviciilor oferite, sau rapiditatea cu care livrezi comenzile.

Desi aceasta strategie ar putea duce la o explozie a vanzarilor, va afecta clientii tai. Un client care primeste un produs cu pret redus poate fi fericit pana in momentul in care deschide ambalajul. Discountul te va costa nu doar bani, ci si reputatia.

Pretul este cel mai slab dintre toate atributele unei firme atunci cand incearca sa vanda. Daca te bazezi pe un pret redus sau pe oferte promotionale, transmiti publicului faptul ca produsul tau nu are un alt atribut mai bun prin care sa se diferentieze de concurenta.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

pret, pretul, dacaprodusului, poate, vanzarilorredus, momentul, deschidediscountul, bani, costafericit, ambalajul, primesteafecta, explozie, duce