5 indicii care tradeaza un rau platnic

5 indicii care tradeaza un rau platnic Data: 1 iunie 2012   Ora: 15:50

Iata 5 “steaguri rosii” ce evidentiaza un rau platnic, conform specialistilor de la Expo Media:

1. Lipsa de comunicare - Atunci cand comunicarea este intrerupta intre compania dumneavoastra si client, se poate ca acest aspect sa semnaleze faptul ca nu se poate face plata sau nu se doreste acest lucru. Solutia aici este sa mentineti pe cat posibil toate canalele de comunicare deschise.

2. Tehnica de asteptare - Multi rau platnici asteapta sa se depaseasca termenele de plata pentru ca apoi sa invoce “erori” de facturare sau de cost. Este responsabilitatea companiei sa tina sub control relatia cu clientul si sa il contacteze inainte de expirarea termenului de plata, pentru a evita situatii delicate.

3. Promisiunile incalcate in mod nejusitificat - Scuzele nejustificate de tip: “Am uitat”, “Credeam ca s-a operat plata”, “Eram in vacanta”, pot trada un client rau voitor. Puteti verifica paginile de Facebook ale acestui gen de consumator pentru a vedea, spre exemplu, daca poate opera plata sau nu. Daca exista acces la Internet si actualizari de profil, e clar vorba de o problema ce trebuie solutionata rapid.

4. Utilizarea de cecuri fara acoperire sau false – Atunci cand un client face o plata care era “in asteptare” pentru o comanda, pentru a o primi pe urmatoarea, intregul sau dosar trebuie reevaluat si este imperativ sa se gaseasca metode de a recupera banii restanti, cash.

5. Emailurile esuate si numerele de telefon deconectate – In astfel de contexte verificati datele initiale de contact din dosarul de creditare, apoi cautati prin retelele de socializare noile date de contact pentru a putea lua legatura cu rau platnicul. Daca nu reusiti astfel, transferati cazul la o firma de colectare a creantelor sau, daca estea cazul, actionati in instanta.

Expo Media va invita sa aflati noutati interesante din aria de colectare a creantelor si nu numai, la cea de-a treia editie a conferintei de nisa “Credit & Collection Forum”, in data de 13 iunie 2012 , in cadrul  hotelului J.W. Marriott Bucuresti.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

plata, client, poatecand, contact, creantelorcolectare, cazul, atunciasteptare, daca, mediacomunicare, expo, deconectatecontexte, telefon, emailurile