Targul international de produse si echipamente in domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii si zootehniei

Targul international de produse si echipamente in domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii si zootehniei

Peste 70.000 de vizitatori sunt aşteptaţi între 28 octombrie şi 1 noiembrie la ROMEXPO 

Peste 480 de companii din 23 ţări expun la INDAGRA,cel mai mare eveniment din domeniul agricol

Centrul Expoziţional ROMEXPO găzduieşte între 28 octombrie şi 1 noiembrie, a.c., cea mai mare manifestare cu profil agricol, organizată anual în România,

INDAGRA-Târgul internaţional de produse şi echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei (www.indagra.ro)

Evenimentul, conceput şi organizat de ROMEXPO în parteneriat cu Camerele de Industrie şi Comerţ din România reuneşte, la ediţia aniversară, cea cu numărul 20, peste 480 de expozanţi dintre care peste 320 sunt din România, iar peste 160 din alte 22 de ţări.

La INDAGRA 2015 vor fi prezente ţări cu tradiţie în domeniul agricol, în exportul şi importul de produse şi echipamente performante: Austria, Belgia, Bulgaria, China, Coreea de Sud, Danemarca, Franţa, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Marea Britanie, România, Moldova, Olanda, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovenia, Spania, Turcia, Ucraina şi Ungaria.

Astfel, gradul de internaţionalizare al ediţiei din acest an este de 35%.

Manifestarea ocupă întreaga suprafaţă expoziţională a Romexpo de 31.700 mp, atât in interior (17.700 de mp), cât şi pe platformele exterioare (14.000 de  mp). 

INDAGRA reprezintă vârful de lance al evenimentelor româneşti cu caracter agricol, mărimea târgului, exponatele şi evenimentele din cadrul lui demonstrând potenţialul în creştere şi capacităţile producătorilor şi distribuitorilor din domeniu, români şi străini, de a plasa pe piaţa de resort, produse şi echipamente moderne, menite să faciliteze progresul şi performaţa, în: cultura legumelor, fructelor şi seminţelor, creşterea animalelor,  viticultura şi vinificaţie.

Reduceri mari la produsele şi serviciile prezentate la INDAGRA 2015

La INDAGRA 2015 sunt aşteptate peste 70.000 de persoane, fiind locul unde se prezintă noutăţile în domeniul agricol şi o serie de discount-uri cuprinse între 10 şi 50%, aplicate produselor, echipamentelor şi serviciilor prezentate.

Vizitatorii vor avea parte de o serie de demonstraţii de maşini şi echipamente care asigură o mai mare flexibilitate şi creştere rapidă a productivităţii.

 

Răsaduri, seminţe şi sisteme moderne folosite în agricultură

 Pe parcursul celor cinci zile târg, companiile prezente îşi vor expune:

v  O serie de modele noi şi performante de sisteme de irigatie si de fertirigat (fertilizare concomitentă cu irigarea, solutia cea mai eficientă pentru culturile de legume, in solarii si in camp, flori, viţă de vie şi pomi fructiferi)

v  Sere si solarii, componente şi tehnologii pentru ele

v  Echipamente de măsurare a calitatăţii apei

v  Seminţe şi răsaduri de flori şi legume

v  Cei mai noi hibrizi de legume ameliorate de către companii străine pentru producătorii de legume din România

v  Echipamente şi tehnologii pentru legumicultori şi floricultori

v  Varietăţi de fructe şi legume de sezon şi de extrasezon

v  Sute de soiuri de specii pomicole si o gamă variată de arbuşti fructiferi exotici, introduşi în cultura din România: Aronia, Goji, Kiwi.

În cadrul târgului, pomii fructiferi, viţa de vie şi arbuştii fructiferi (mur, zmeur, afin, coacăz se pot achiziţiona cu reduceri între 10 şi 40%

v  Material saditor dendrofloricol: trandafiri, tuja, pin, brad,plante ornamentale, etc.

Maşini şi componente auto agroindustriale

De la INDAGRA 2015 nu vor lipsi ofertele speciale la achiziţionarea de autovehicule (tractoare, combine, maşini), modele noi, de la unici distribuitori autorizati în România ai unor branduri celebre şi cunoscute în domeniu.

De asemenea, cei interesaţi vor găsi anvelope şi accesorii pentru: camioane, stivuitoare, atv-uri utilitare, etc., la preţuri reduse.

Partea de zootehnie va fi reprezentată la INDAGRA 2015 de:

v    produse şi tehnologii de obţinut şi folosit îngrăşăminte,

v    produse şi echipamente zootehnice, de creştere a bovinelor, ovinelor, cabalinelor si păsărilor de rasă.

v    echipamente necesare modernizarii sau înfiinţării de ferme de: ovine, caprine, bovine de lapte şi carne, cabaline şi porcine

v    soluţii, autovehicule şi accesorii de transport de animale

v    garduri electrice pentru animale

v    produse pentru igiena mulsului

De la eveniment nu vor lipsi companiile care se ocupă cu finanţarea şi consultanţa pe proiecte din domeniul agricol, organisme de certificare, servicii de laborator şi analiză.

Programul de vizitare – INDAGRA 2015:
28 Octombrie - 31 Octombrie 2015, între orele 10.00 şi 18.00

1 Noiembrie 2015, între orele 10.00 şi16.00
Loc de desfăşurare:

Interior - Pavilioanele C1, C2, C4-C5, C6, E2 si

Exterior: P1, P2, P3, P4, P5, P6, P7, P8, P10, P11, P 12, P13, B1, C1, V5 si V6
Accesul vizitatorilor:
Bilet intrare adulţi şi studenţi:10 lei/zi
Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită.
Biletele pot fi achiziţionate şi online, accesând platforma de vânzare bilete, cu link-ul: http://romexpo.ro/bilete/ro/home

Locuri de desfăşurare, produse şi servicii:

PAVILIONUL C1 va fi ocupat de:

  • participările oficiale internaţionale (participări colective, cu mai multe standuri din partea: Greciei, Franţei, Italiei, Turciei Olandei),
  • firmele de consultanţă şi investiţii în agricultură;
  • masini si echipamente agricole;
  • viticultura.

În PAVILIONUL C2 se regăsesc:

  • tehnologii de crestere animală şi păsări;
  • furaje şi nutreţuri;
  • masini si echipamente de abatorizare.

PAVILIONUL C4-C5 găzduieşte:

  • tehnologii si echipamente pentru irigatii;
  • seminţe, bulbi de flori, material săditor si îngrăşăminte

În PAVILIONUL C6 se prezintă:

  • maşini şi echipamente agricole;
  • viticultura,
  • zootehnie,
  • tehnologii si echipamente pentru irigatii, seminţe, bulbi de flori, etc

PAVILIONUL E2 va fi ocupat de Uniunea Crescătorilor de Păsări din România şi Asociaţia Crescătorilor de Porumbei Jucători de Galaţi.

Pe platformele 12 şi 13, vor fi amenajate cinci corturi (corturile 1 – 5) cu animale de rasă, ocupate de Agenţia Naţională pentru Zootehnie care va organiza expoziţia de zootehnie, cuprinzând: ovine, cabaline, bovine.

CORTUL 7: animale de rasa (bovine)

Platforma 12, Cortul 6 va găzdui producătorii înscrişi în asociaţii aflate sub egida Federaţiei Naţionale a Producătorilor de Produse Tradiţionale.

Concomitent cu INDAGRA, în Centrul Expoziţional Romexpo se vor defăşura alte trei evenimente cu participare internaţională, foarte cunoscute publicul larg şi celui de specialitate:

      INDAGRA FOOD & CARNEXPO (www.indagra-food.ro)–Târg Internaţional pentru Industria Alimentară & Cea mai           mare expoziţie din industria cărnii

                 EXPO DRINK & WINE (www.targdevinuri.ro)-Târgul de vinuri, băuturi alcoolice şi non-alcoolice

      ALL-PACK (www.all-pack.ro)-Expoziţia internaţională pentru ambalaje, materiale, maşini şi echipamente specific

ORGANIZATORI SI PARTENERI – INDAGRA 2015:

INDAGRA FOOD&CARNEXPO 2015

www.indagra-food.ro / www.industriacarnii.ro 

Pentru prima oară, în Centrul Expoziţional Romexpo Târgul Internaţional Pentru Industria Alimentară - Indagra Food va fi organizat odată cu cea mai mare expoziţie din industria cărnii – Carnexpo, între 28 octombrie şi 1 noiembrie.

La această ediţie numărul de companii participante se ridică la peste 160 din 13 ţări.

Astfel, în cadrul evenimentului organizat de Romexpo şi IndustriaCărnii.ro vor fi prezente companii din: Italia, Franţa, Germania, Polonia, România, Ungaria, Bulgaria, Cehia, Macedonia, Serbia, Moldova, Turcia şi Tunisia. Evenimentul beneficiază de un grad de internaţionalizare de 23%.

La eveniment se reunesc cei mai importanţi producători, importatori şi furnizori din industria alimentară. 

INDAGRA FOOD&CARNEXPO devine în acest an spaţiul ideal de expunere a sute de produse, tehnologii inovative şi de desfăşurare a unor sesiuni informative cu privire la o alimentaţie sănătoasă.

La târg, vizitatori pot alege dintre numeroasele produse alimentare made in Romania sau cele autentice din ţări cu tradiţie în:

      obţinerea de brânzeturi şi a altor produse lactate

      procesarea cărnii şi producerea de mezeluri

Alte produse de interes pentru specialiştii din domeniul alimentaţieişi industriei cărnii, care se pot găsi la standurile Indagra Food & Carnexpo 2015 sunt:

      Tehnologie de procesare

      Instalaţii de gestionare a energiei şi de furnizare de apă, aer comprimat şi gaze

      Echipamente de manipulare

      Transport, logistică şi depozitare  

Programul de vizitare:

28 Octombrie - 31 Octombrie 2015, între orele 10.00 şi 18.00

1 Noiembrie 2015, între orele 10.00 şi 16.00

Loc de desfăşurare:

Pavilionul  – A  si platformele exterioare B1 si C1

Accesul vizitatorilor la INDAGRA FOOD&CARNEXPO :

Bilet intrare adulti si studenti: 10 lei/zi

Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilitati si persoanele institutionalizate beneficiaza de intrare gratuita

Biletele pot fi achizitionate si online, accesand platforma de vanzare bilete, cu link-ul: http://romexpo.ro/bilete/ro/home

ORGANIZATORI ŞI PARTENERI – INDAGRA FOOD & CARNEXPO 2015

EXPO-DRINK & WINE își serbează majoratul

Târgul de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice

are loc între 28 octombrie și 1 noiembrie

 

ROMEXPO organizează, cu începere de miercuri, 28 octombrie, a.c., unul dintre cele mai notorii evenimente de profil din România, EXPO-DRINK&WINE (www.targdevinuri.ro) la care sunt așteptate peste 35 de companii, printre care:

                  producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice;

                  distribuitori din domeniu;

                  producători de echipamente folosite în procesul de vinificație.

Scopul târgului este acela de a promova oferta de băuturi "fabricate în România" pe plan internațional, prin stabilirea unor relații comerciale între producătoriiși distribuitorii locali și cei internaționali, între companiile distribuitoare și clienții finali care pot fi din HORECA sau retail sau între producătorii de echipamente și cei de băuturi. 

Evenimentul are loc cu participarea a cinci țări: Bulgaria, Germania, România, Spania, Ungaria, gradul de internaționalizare al acestei ediţii fiind de 20%.

Expo Drink&Wine 2015 ocupă o suprafața expoziționala de 650 de mp și este organizat în Pavilionul A (nivel.7.70) al Centrului Expozițional Romexpo. În cadrul expoziției sunt prezentate băuturi răcoritoare, alcoolice, sortimente si branduri de cafea de top, care fie nu sunt cunoscute publicului larg, distribuitorii lor dorind să le promoveze pe piață din România, fie sunt branduri notorii de care publicul român este interesat permanent. 

La eveniment vor fi prezente și companii producătoare și distribuitoare de echipamente performante de procesare a fructelor, de controlare a procesului de fermentație și de distilare a băuturilor.

În acest sens, România este foarte bine reprezentată la această ediţie a evenimentului, printr-o serie de companii care oferă soluții și tehnologii destinate producției de băuturi alcoolice și non-alcoolice, demonstrând creșterea calitătii produselor realizate pe plan local.

 Programul de vizitare-Expo Drink & Wine 2015

      28-31 Octombrie 2015, între orele 10.00-18.00

      1  Noiembrie 2015, între orele 10.00-16.00

 Loc de desfășurare: Pavilionul Central, Nivel 7.70

 Acces: 

Bilet intrare adulți și studenți:10 lei/zi

Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilități și persoanele instituționalizate beneficiază de intrare gratuită.

Biletele pot fi achiziționate și online, accesând platforma  de vânzare bilete.

Lumea tehnică şi creativă a ambalajelor

se dezvăluie între 28 octombrie şi 1 noiembrie, la ROMEXPO

  Pe 28 octombrie, în Centrul Expoziţional Romexpo, Pavilionul C3, începe  Expoziţia internaţională pentru ambalaje, materiale, maşinii şi echipamente specific – All PACK (www.all-pack.ro ).

Timp de cinci zile, Romexpo devine un spaţiu al noutăţilor în ceea ce priveşte produsele şi serviciile din industria ambalajelor. Aflat la  cea de-a 17-a ediţie, evenimentul reprezintă o platformă eficientă de stabilire a relaţiilor comerciale între clienţi şi furnizori precum şi un loc informare pentru toţi cei a căror activitate implică producţia, folosirea sau distribuţia de ambalaje.

La  expoziţie participă peste 70 de companii, din opt ţări: Bulgaria, Moldova, Polonia, Cehia, România, Turcia, Ucraina, Ungaria. Astfel, gradul de internaţionalizare al ediţiei 2015 este de 35%. Suprafaţa ocupată de expozanţi în acest an este de 2000 de mp.

Programul de vizitare:

28 Octombrie - 31 Octombrie 2015, între orele 10.00 şi 18.00

1 Noiembrie 2015, între orele 10.00 şi16.00

Loc de desfăşurare:

Pavilionul C3

Accesul vizitatorilor:

Bilet intrare adulti si studenti: 10 lei/zi

Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilitati si persoanele institutionalizate beneficiaza de intrare gratuita

Biletele pot fi achizitionate si online, accesand platforma de vanzare bilete, cu link-ul: http://romexpo.ro/bilete/ro/home

ORGANIZATORI ŞI PARTENERI – ALL-PACK  2015

Despre: ROMEXPO S.A. (www.romexpo.ro) este liderul industriei românești de târguri și expoziții, îmbinând tradiția cu experiența și calitatea de nivel internațional, toate în beneficiul expozanților și vizitatorilor specialiști care, an de an, confirmă buna reputație a firmei.

ROMEXPO S.A. este recunoscut și pe plan internațional, fiind membru cu drepturi depline al Asociației Mondiale a Industriei de Expoziții – UFI, al Alianței Târgurilor din Europa Centrală – CEFA, al Uniunii Internaționale de Raportare a Statisticilor Expozițiilor – CENTREX și al Asociației Organizatorilor de Târguri Agricole din Europa – EURASCO.

Societatea dispune de propriul sau centru de expoziții, denumit Centrul Expozițional ROMEXPO, care se întinde pe o suprafața totală de 100.000 mp. Din 1991, strategia de dezvoltare a societății ROMEXPO S.A. s-a concentrat pe trei direcții prioritare: modernizare, diversificare și specializare, toate acestea într-un efort de creștere substanțială a calității serviciilor atât pentru expozanți, cât și pentru vizitatorii specialiști, din ce în ce mai exigenți.

 

 

 

 
 
inapoi la evenimente
 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Evenimente asemanatoare


Comentarii


0
 


evenimente care urmeaza







 
evenimente trecute
DEC 11
Gala Premiilor “Piata Financiara”
Sala Mitita Constantinescu, BNR
NOI 27
Forumul Bancar Roman
Banca Nationala a Romaniei, sala Mitita Constantinescu
NOI 22
Romania Incotro? Romania azi, Romania maine: ...
Banca Nationala a Romaniei, sala Mitita Constantinescu