Cum creezi experiente de cumparare memorabile

Intr-o piata aprig concurentiala, nevoia de consolidare a increderii si atasamentului shopperilor ii determina pe operatorii din industria bunurilor de larg consum sa investeasca tot mai mult si mai inteligent in crearea unor experiente de cumparare deosebite, cu rol de diferentiatori durabili. Evident, misiunea aceasta revine profesionistilor in trade marketing ai companiilor din retail, ai furnizorilor de produse si furnizorilor de servicii in-store.
Singurul eveniment anual dedicat profesionistilor in domeniu, Congresul de Trade Marketing, editia a VII-a, va fi organizat de Piata in data de 7 martie la InterContinental, sala Ronda. Evenimentul propune in acest an o dezbatere in jurul temei „Excelenta in experienta de cumparare”, pornind de la cateva topicuri relevante: Ce anume face ca o experienta de cumparare sa fie cu adevarat memorabila? Care sunt elementele cheie cu care shopperii rezoneaza deplin? Cum se armonizeaza initiativele furnizorului cu viziunea distincta a retailerului pentru crearea experientelor de cumparare diferentiatoare ? Ce concluzii desprindem din observarea tendintelor actuale in domeniu ? Tematica integrala de discutie este disponibila AICI.
Profesionistii in trade marketing stiu ca experientele de cumparare trebuie sa fie nu numai impresionante, ci si eficiente, astfel incat efectul pe termen lung sa fie echivalentul unui diferentiator durabil. Iar aceasta necesita, pe langa imaginatie in concepere si profesionalism in implementare, si o foarte profunda cunoastere a shopperilor. Dezbaterea pe tema mentionata are loc intr-un context efervescent, in care spatiul in-store este gazda unor activari din ce in ce mai complexe menite sa impresioneze shopperii si, pe cale de consecinta, sa consolideze atasamentul acestora deopotriva fata de brandul de retail si brandurile de produs. Inovarea permanenta si controlul eficientei investitiilor in shopping experience sunt provocarile principale la ordinea zilei.
Despre aceste aspecte vor vorbi in cadrul editiei din acest an Maria Campean, Route to Market Manager, Ursus Breweries, Dana Nae Popa, Managing Director, Pastel, Andra Sumandea, Specialist Marketing, Farmec, Cristina Elefterescu, Cora Lujerului, Catalin Bratu, Managing Partner, Retail Data Monitoring.
Editia 2018 a Congresului de Trade Marketing, «Excelenta in experienta de cumparare», este sustinuta de companii si branduri de prestigiu: Albalact, Zuzu, Fulga, Art Match sunt Parteneri Principali, Ursus Breweries este Cool Partner, Coca-Cola este Sparkling Partner, iar Sissi este Gold Partner. RisCo, eFIN, Smark, IQads si EuroExpo sunt partenerii media. La eveniment au confirmat participarea companii de retail, furnizori de produse si furnizori de servicii pentru operatorii din industria bunurilor de larg consum.
Despre TMC – Trade Marketing Congress
Congresul de Trade Marketing, organizat anual de Piata incepand din 2012, reuneste profesionistii in trade marketing, category management, vanzari, achizitii, merchandising si market research si constituie, astfel, o excelenta ocazie de business networking targetat. Dezbaterile si prezentarile sustinute de speakeri ofera top quality content: informatii actualizate despre consumatori si shopperi, despre tendintele in trade marketingul modern, despre modele de succes in conceperea, implementarea si optimizarea initiativelor de trade marketing.
Articole asemanatoare
-
Viitorul in business 3 directii cheie care modeleaza companiile moderne
Tehnologiile emergente, așteptările noilor generații și accentul tot mai mare pus pe umanizarea a...
-
De ce este avantajoasa inchirierea unei masini in Bucuresti
Descoperă libertatea mobilității cu serviciile de inchirieri auto Otopeni de la inchiri...
-
Credit rapid online sau offline? Cum e mai sigur si mai avantajos?
Care este diferența dintre un credit ifn online și un credit offline? Comoditate și accesibilita...
-
Cum să economisești energie după montarea unui aer condiționat
Totuși, utilizarea necorespunzătoare poate duce la facturi ridicate la energie electrică. Din fer...
-
Credit online: cum sa gasesti rаpid bani in Romania si de ce aceasta solutie functioneaza
Instituțiile financiare nebancare (IFN) oferă împrumuturi în doаr câteva clicur...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Viitorul in business 3 directii cheie care modeleaza companiile moderne
Tehnologiile emergente, așteptările noilor generații și accentul tot mai mare pus pe umanizarea angajaților au transformat modul în care ... citeste mai mult