Conceptul GDPR 360, o abordare completa a regulamentului UE

Conceptul GDPR 360, o abordare completa a regulamentului UE Data: 5 martie 2018   Ora: 17:16

GDPR 360 o abordare completa, o transpunere a legislatiei in solutii de automatizare si management al datelor si documentelor

Joi 22 Feb 2018 am participat in calitate de partener principal la evenimentul Automation Experience.

Automation Experience a fost un eveniment ofertant, pe parcursul caruia au fost scoase in evidenta subiecte care au vizat tendinte si noutati din sfera solutiilor de procesare a datelor si documentelor , in contextul unuia dintre cele mai actuale subiecte si anume regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia datelor cu caracter personal.

Cu aceasta ocazie, am prezentat servicii si solutii de automatizare fluxuri de documente  si am lansat conceptul GDPR 360, o abordare completa, o transpunere a legislatiei in solutii de automatizare si management al datelor si documentelor.

Conceptul GDPR 360 a venit pe fondul propriei noastre nevoi si din dorinta de a aduce claritate partenerilor nostri, prin oferirea de informatii referitoare la impactul acestui regulament.

Cosideram ca la aceasta data aducem clientilor nostri una dintre cele mai complete si corecte abordari asupra modului in care se gestioneaza analiza si derularea continua a prevederilor regulamentului GDPR  si conformitatea cu acesta.

Interviu Doru VIJIIANU - Director General Zipper Romania

In opinia noastra aplicarea GDPR este mai mult decat aplicarea unei legi, este o transformare culturala a organizatiilor prin modul in care fiecare dintre noi va trata confidentialitatea, integritatea si disponibilitatea datelor cu caracter personal.

Interviu Adriana RADULESCU - Director Operational Zipper Romania

Alaturi de leaderi in domeniul automatizarii si prelucrarii datelor, precum Ernst & Young sau SAS, ne-am bucurat sa abordam subiecte interesante: automatizarea documentelor, robotics sau contextual search, modul in care acestea sunt influentate de dezvoltarea tehnologica si impactul asupra mediului de business si al societatii in general.

A fost un prilej bun sa transmitem mesajul nostru catre persoanele de decizie, atat din mediul public cat si privat, referitor la beneficiile implementarii solutiilor de automatizare date si documente potrivite pentru afacerile lor, a faptului ca sunt responsabili de aceste schimbari inainte de a fi nevoiti sa le faca.

Interviu Judit FEKETE - Director IT Zipper Romania

Impactul solutiilor si serviciilor prezentate, sunt insasi garantia a unei decizii potrivite:

●        Cresterea cu 300% a eficientei personalului prin utilizarea solutiilor de automatizare

●        Reducerea cu peste 50% a timpului de procesare al documentelor

●        Reducerea cu pana la 90% a procesarii manuale a datelor din documente

●        Accesarea rapida si controlata a documentelor in orice moment, de oriunde

●        Economisirea substantiala de timp si de bani prin utilizarea solutiilor de automatizare

●        Instrumente de lucru pentru analiza si implementarea GDPR

 

Dorim sa multumim celor peste 180 de participanti, clienti existenti si potentiali, oameni de afaceri, persoane de decizie, influente in mediul de business din industrii precum bancar, asigurari, telecomunicatii, utilitati si administratie publica, care au aratat un real interes subiectelor prezentate si care au incredere sa apeleze la solutiile si serviciile oferite de Zipper.

Promitem ca vom continua sa impartasim din experienta noastra, din expertiza in prelucrarea a peste 1 miliard de metadate anual, sa crestem calitatea serviciilor prin procedurile interne si certificarile ISO si sa asiguram securitatea datelor prin cele 2 data center in Cluj si Bucuresti.

 

Imagini eveniment

https://photos.app.goo.gl/ydI3XNzR7tpjY81C2

 

Despre Zipper Romania

Parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei, cu două centre de procesare în România şi Moldova, Zipper acopera nevoile companiilor de a-şi optimiza fluxurile interne. Soluţiile şi serviciile de procesare a datelor şi a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare.

Pentru mai multe detalii puteti accesa eZipper.ro

Sau prin contact direct catre: Anton VOICU - Communication & Lead Performance Manager

Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3, T +0213404638, M +40749998656, [email protected]

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Este posibil un imprumut fara verificarea biroului de credit?

Dacă aveți un istoric negativ de plată în biroul de credite, cel mai probabil vă întrebați dacă un împrumut fără ... citeste mai mult