Stephen Davies – comunicarea se va concentra pe rezultate de business

Accentul in orice strategie de comunicare, fie ea de brand sau corporativa, se va pune in 2011 pe masurarea efectiva si punctuala a rezultatelor de business, considera Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR Londra, invitat special al Pr Forum 2011. Astfel, rezultatele cuantificabile in cifre vor depasi orientarea din trecut catre zone mai difuze de calcul a eficientei in comunicare.
"Masurarea va deveni un subiect major atat in 2011 cat si de acum incolo. Acest accent se va resimti evident si in social media, de vreme ce aceasta componenta ocupa un loc din ce in ce mai mare in campanile de marketing si in comunicare, in general. Nu inseamna ca pana acum, rezultatele nu erau masurate in aceste medii. Existau, doar ca se bazau pe rezultatele cantitative, numar de like-uri pe Facebook, followers pe Twitter, numar de comentarii pe bloguri", a declarat Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR, Londra.
In privinta industriei locale de comunicare, specialistii agentiilor cele mai cunoscute, cu portofolii importante, sunt de acord aproape la unison, considerand ca exista acum o asa-numita presiune asupra dezvoltarii unor tehnici de masurare in PR si a stabilirii obiectivelor catre rezultatul de business. De asemenea, parteneri si directori in cadrul agentiilor locale apreciaza ca digitalizarea, unificarea domeniului comunicarii prin integrarea ultra-specializarilor pe fiecare componenta, integrarea PR-ului total in cadrul celorlalte componente de comunicare si marketing si, nu in ultimul rand, orientarea catre consumator, sunt principalele abordari intr-o strategie de comunicare functionala.
Despre PR Forum 2011
Intre 15-16 martie 2011, PR Forum - cea mai importanta conferinta despre comunicarea corporativa si relatiile publice - reuneste la Bucuresti nume importante din comunitatea locala si internationala de comunicare si relatii publice, sinonime cu premii si campanii de succes pentru branduri globale. Astfel, prima zi de eveniment beneficiaza de prezenta a 3 specialisti in comunicarea de brand care aduc cu ei experientele agentiilor londoneze: Richard Houghton, partener al agentiei britanice de PR si comunicare Carrot Communications din Londra, Stephen Davies, consultant al agentiei 3W PR si Alan Parker, Head of Digital al agentiei GolinHarris.
Articole asemanatoare
-
Carucioare pentru bebelusi – Confort si siguranta in plimbarile celor mici
Tipuri de cărucioare: Principalele categorii includ: Cărucioare clasice și 2 în 1...
-
Viitorul in business 3 directii cheie care modeleaza companiile moderne
Tehnologiile emergente, așteptările noilor generații și accentul tot mai mare pus pe umanizarea a...
-
De ce este avantajoasa inchirierea unei masini in Bucuresti
Descoperă libertatea mobilității cu serviciile de inchirieri auto Otopeni de la inchiri...
-
Credit rapid online sau offline? Cum e mai sigur si mai avantajos?
Care este diferența dintre un credit ifn online și un credit offline? Comoditate și accesibilita...
-
Cum să economisești energie după montarea unui aer condiționat
Totuși, utilizarea necorespunzătoare poate duce la facturi ridicate la energie electrică. Din fer...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Carucioare pentru bebelusi – Confort si siguranta in plimbarile celor mici
Tipuri de cărucioare: Principalele categorii includ: Cărucioare clasice și 2 în 1: prevăzute cu landou (pentru ... citeste mai mult