eBook GDPR pe înțelesul oricui

Relatiile cu clientii sunt construite pe incredere.
Acest lucru este cu atat mai important cu cat companiile trebuie sa gestioneze datele cu caracter personal ale clientilor lor. Noul regulament EU GDPR va intra in vigoare la 25 mai 2018. Acesta contine o serie de masuri pe care companiile trebuie sa le ia in ceea ce priveste gestionarea sigura si legala a tuturor datelor cu caracter personal.
- CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?
- CE INSEAMNA “DATE PERSONALE”?
- CUI SE APLICA REGULAMENTUL GDPR?
- CE SCHIMBARI ADUCE REGULAMENTUL GDPR?
- DE CE ESTE IMPORTANT REGULAMENTUL GDPR?
- CUM VA PUTETI PREGATI?
- SOLUTIE
...
01 CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?
Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR) are scopul de a responsabiliza companiile care prelucreaza datele clientilor, in sensul de a le folosi strict in scopul in care au fost preluate de la clienti, de a pastra integritatea si disponibilitatea acestora acestora si de a le proteja.
02 CE INSEAMNA “DATE PERSONALE”?
Datele personale reprezinta, orice informatie legata de o persoana fizica identificata sau identificabila (numita persoana vizata in GDPR). Identificatorii pot fi date de identificare personala, date referitoare la caracteristici personale si contacte, detalii despre starea de sanatate sau despre membrii familiei, identificatori electronici, elemente financiare (bancare, financiare si de avere), caracteristici fizice sau orice alte informatii referitoare la stilul de viata, hobby-uri si interese.
Indiferent de cat de mult sau de putin expusa se simte o companie in acest moment, este cert ca trebuie sa fie pregatita sa faca fata oricarei solicitari transmise de catre persoanele vizate, ca urmare a intrarii in vigoare a noului regulament.
Exista doua categorii de informatii cu caracter personal pe care aproape orice companie trebuie sa le ia in considerare: cele despre clienti si furnizori si cele despre angajati.
Descarcati versiunea completa a Ghidului GDPR
Despre Zipper Romania
Parte dintr-un grup de firme cu prezenta in 5 tari din Sud-Estul Europei, cu doua centre de procesare in Romania si Moldova, Zipper acopera nevoile companiilor de a-si optimiza fluxurile interne. Solutiile si serviciile de prelucrare a datelor si a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare.
Pentru detalii accesati eZipper.ro
Anton VOICU - Communication & Lead Performance Manager
Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3, T +0213404638, M +40749998656
Articole asemanatoare
-
Viitorul in business 3 directii cheie care modeleaza companiile moderne
Tehnologiile emergente, așteptările noilor generații și accentul tot mai mare pus pe umanizarea a...
-
De ce este avantajoasa inchirierea unei masini in Bucuresti
Descoperă libertatea mobilității cu serviciile de inchirieri auto Otopeni de la inchiri...
-
Credit rapid online sau offline? Cum e mai sigur si mai avantajos?
Care este diferența dintre un credit ifn online și un credit offline? Comoditate și accesibilita...
-
Cum să economisești energie după montarea unui aer condiționat
Totuși, utilizarea necorespunzătoare poate duce la facturi ridicate la energie electrică. Din fer...
-
Credit online: cum sa gasesti rаpid bani in Romania si de ce aceasta solutie functioneaza
Instituțiile financiare nebancare (IFN) oferă împrumuturi în doаr câteva clicur...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Viitorul in business 3 directii cheie care modeleaza companiile moderne
Tehnologiile emergente, așteptările noilor generații și accentul tot mai mare pus pe umanizarea angajaților au transformat modul în care ... citeste mai mult