In vanzari sunt necesare spriritul analitic si creativitatea

In vanzari sunt necesare spriritul analitic si creativitatea Data: 26 septembrie 2014   Ora: 15:16

BusinessMark a organizat, pe 25 septembrie 2014, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti, Romanian Sales Conference, eveniment dedicat profesionistilor din zona de vanzari care a adus in discutie provocarile din zona de business pe care le intampina specialistii in vanzari si dezvoltare.

Cred ca trebuie sa acorzi omului de vanzari sansa sa vanda dar si sa pui presiune pe acest proces. Oamenii introduc de buna voie obiectivele companiei in obiectivele proprii daca inchei cu ei un fel de contract psiohologic care le ofera siguranta ca le vei asigura o rezolvare pentru toate nevoile lor”, a declarat Bogdan Pirvu, Director, Divizia Vopsele si Tencuieli Decorative, Adeplast.

Adeplast a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 253 milioane de lei, in crestere cu 37,36 % fata de anul anterior.

Daniel Rosca, Marketing Manager, B2B Strategy, este de parere ca rolul oamenilor de vanzari va scadea treptat pana la disparitia functiei in 5 ani, asta pentru ca 80% din vanzari necesita un proces de follow-up ulterior, iar 44% dintre vanzatori cedeaza dupa primul astfel de proces.

In vanzari sunt necesare spiritual analitic si creativitatea. Vanzarile au nevoie de ambele si pentru a face putina lumina combinatia este necesara. Un fotograf spunea ca o afacere de succes trebuie sa aiba trei tipuri de oameni: un visator, un om de afaceri si un afurisit. Aceasta este combinatia de succes”, a afirmat Ioana Razvan, Managing Partner -Business Development Manager, Synergizer.

Vorbitorii primei sesiuni au fost: Bogdan Pirvu, Director, Vopsele si Tencuieli Decorative, Adeplast, Daniel Rosca, Marketing Manager, B2B Strategy, Ioana Razvan, Managing Partner-Business Development Manager, Synergizer, Tudor Montescu, Manager, Advisory, EY Romania, Razvan Copoiu, Vicepresedinte, Divizia de Industrie, Schneider Electric si Mihai Pop, Manager Transaction Advisory Services, EY Romania.

In cea de-a doua sesiune, vorbitorii au fost: Stefan Stavrositu, Country Sales Director, ING Asigurari de Viata, Cosmin Ulmean, Country Sales Manager Romania & Serbia, Takko Fashion International, Laurentiu Dimitriu, Corporate Sales Director, Nestle Romania, Marius Nedelcu, Regional Manager, World Class, Teo Migdalovici, Alchemist, ME.ALCHEMY.COM, Ambasador Lions Festivals in Romania si Lorand Soares-Szasz, Business coach, trainer, speaker si antreprenor.

Printre temele de discutie abordate s-au numarat:

- Ce defineste un om de vanzari de success?
- Vanzarea de produs vs. vanzarea de servicii
- Managementul procesului de vanzari - pregatire, planificare, implementare.
- Implicarea si fidelizarea clientilor
- Vanzarea ca dezvoltare de business. Cum sa identifici oportunitatile de business la momentul oportun?
- Noile coordonate din zona de sales. Impactul emergentei unei economii mondiale dificile
- Accelerarea de business si accelerarea performantei in vanzari. Cum construiesti o echipa de vanzari eficienta intr-un context concurential dur?

 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Social


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Importanța culturii corporative pentru o companie

Pe măsură ce numărul potențialilor angajatori crește, iar opțiunile devin din ce în ce mai abundente, angajații nu mai sunt interesați ... citeste mai mult