Retail Banking: Relaţia cu consumatorul de servicii financiare

Retail Banking: Relaţia cu consumatorul de servicii financiare Data: 16 septembrie 2015   Ora: 13:30

Este suficientă constrângerea prin reglementări sau e nevoie de activitate mai amplă pe partea de conștientizare? Da, un subiect actual care va fi dezbătut într-un Focus special la conferința care va marca începutul toamnei. Evenimentul moderat de Gabriela Folcuț, președintele Comisiei de Comunicare din ARB va aduce la masa dezbaterilor pe: Liviu Stancu – secretar de stat Ministerul Justíţiei, Marius Dunca, președinte ANPC, Florin Dănescu, preşedinte executiv ARB, Oana Petrescu, director executiv Consiliul Patronatelor Bancare, Dana Demetrian, vicepreşedinte Retail Banking BCR, Eugen Rădulescu, director BNR, Paul Anghel, director general ANPC, Gabriela Nistor, director Banca Transilvania, Marian Ignat, director BCR, Alexandru Berea, director BCR, Adriana Ahciarliu, secretar general Asociația Societăților Financiare – ALB România, Călin Rangu, director ASF & președinte IFS, Ruxandra Avram, șef de serviciu BNR, Alexandru Stănescu, Consultant, Trade & Competiveness Global Practice World Bank, Stan Tîrnoveanu, Senior Partner ZRP.

 Discutăm despre primul an de după criză, în care sunt semne că trendul de scădere a creditării s-a oprit și ne putem gândi la creștere în acest domeniu, despre soluții noi de impulsionare a retail - bankingului, de implementarea legii insolvenței persoanelor fizice care este foarte aproape, precum si despre îmbunătățirea relației bancă-client.

 Asistăm la reglementări noi pe zona consumatorilor care trebuie mediatizate corespunzător pentru a putea fi întelese şi aplicate în litera legii. Insolvenţa persoanelor fizice, Soluţionarea Alternativă a Litigiilor cât şi Directiva privind creditul ipotecar sunt reglementări care se vor aplica efectiv din 2016.

Reglementatorii europeni încurajează folosirea formelor alternative de soluționare a diferendelor dintre consumatori și profesioniști pentru a asigura stingerea amiabilă a litigiilor și evitarea costurilor asociate cu acțiunile juridice.

 Conferința Retail banking: Relația cu consumatorul de servicii financiare va reuni specialiști din banking, asigurări, leasing, mediatori, conciliatori și avocați specializați în insolvențe pentru a oferi cele mai bune soluții dedicate clienților aflați în criză financiară. Vom învăța astfel ce înseamnă și ce presupune cu adevărat falimentul personal. Vom afla de ce în anumite cazuri este mai bine să apelăm la mediere și conciliere în soluționarea litigiilor şi cum să reclădim încrederea.

 Temele principale propuse spre dezbatere se referă la:

  • Target: Recâştigarea încrederii
  • Evoluţii privind creditarea în Retail Banking. Creditarea ipotecară
  •  Mobilitatea în Retail Banking: Un nou model de business
  •  Falimentul Personal
  •  Soluţionarea alternativă a Litigiilor: Medierea & Concilierea
  •  Accesul la conturile de plăţi
 
 
 
 
 

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


Stiri Economie


Comentarii


0
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult



Advertorial

Trei situatii in care ai nevoie de servicii de reincarcare Orange, in contextul pandemiei de coronavirus

La cumpana dintre ani, cand probabil ti-ai pus, ca toti ceilalti oameni, cateva dorinte pentru 2020, cu siguranta nu ti-ai imaginat ce turnura vor ... citeste mai mult





Articolul Saptamanii

Toți angajații Avira la nivel global vor lucra de acasă, ca măsură preventivă în contextul COVID-19

Ca măsură de precauție, Avira, dezvoltatorul german de solutii de securitate, își va închide toate birourile fizice din ... citeste mai mult