Download Plan de afaceri Magazin alimentar



descarca

Marrica este un magazin alimentar ce comercializeaza produse de calitate superioara, delicatese si ingrediente unice provenite din intreaga tara si din mediul international.

Magazinul va include:

- un bufet, unde clientii pot consuma sandvisurile si preparatele internationale

- zona de servire si preparare a produselor

- casierie

- raion de merchandising a produselor

- toaleta clienti

Misiunea magazinului Marrica este de a furniza rezidentilor din Bucuresti o combinatie de alimente de calitate, autentice, servicii ireprosabile, toate intr-o atmosfera placuta. Mottoul nostru este: ‘Mananca si bucura-te!’

Bufetul va servi sandvisuri, salate, bauturi. Marrica va dispune si de o zona de shopping pentru suveniruri si cadouri, care sa completeze tema internationala a magazinului: vase de bucatarie, carti de gatit, articole pentru picnic. Vor fi comecializate cosuri cu delicatese ce pot fi oferite cadou, atat in magazin, cat si pe internet.

Piata produselor ecologice, de specialitate, este in plina expansiune. Consumatorii sunt in cautarea unor produse amilentare de calitate. Multe orase nu mai au acces la alimente autentice, neprocesate chimic.

Marrica va incheia parteneriate cu fermieri, restaurante si distribuitori internationali, oferind consumatorilor o combinatie intre shopping si luat masa in oras. Alimentele selectionate nu au mai fost disponibile anterior in aceasta zona.

Proprietarii magazinului contribuie cu 24,000 RON la infiintarea afacerii si doresc sa obtina un credit de 100,000 RON. Creditul va fi utilizat pentru infiintarea firmei si va fi rambursat din fluxul de numerar generat de afacere in termen de cinci ani.

Misiunea magazinului Marrica este de a furniza locuitorilor si turistilor din Bucuresti produse alimentare ecologice, de calitate si servicii ireprosabile, toate intr-o atmosfera placuta.

Acest plan de afaceri este un model generic, potrivit pentru toate tipurile de afaceri. Cu toate acestea, este necesar sa modificati continutul pentru a se potrivi circumstantelor in care va aflati. De asemenea, acest plan de afaceri contine sfaturi pentru redactarea corespunzatoare a lucrarii dumneavoastra, prezentarea Powerpoint si o serie de rapoarte, grafice si tabele financiar-contabile.

Aceasta resursa cuprinde fisiere in format: Word™ +Excel™ +Power Point™ =
Nu dispuneti de un arhivator? Puteti descarca, gratuit, unul aici:

Continut Plan de afaceri Magazin alimentar:

Cuprins

I. Rezumat

I.1 Misiune

I.2 Obiective

I.3 Cheile succesului

II. Compania

II.1 Startup

II.2 Proprietarii companiei

III. Produse si servicii

III.1 Concurenta

III.2 Analiza pietei

III.3 Nevoile pietei

III.4 Strategia de implementare

IV. Vanzari si preturi

IV.1 Parteneriate

IV.2 Avantaj competitiv

IV.3 Strategia de marketing

IV.4 Previziunea vanzarilor

V. Management

V.1 Planul cu personalul

V.2 Planul financiar

V.3 Analiza pragului de rentabilitate

V.4 Contul de profit si pierdere

V.5 Fluxul de numerar previzionat

V.6 Bilantul contabil

V.7 Indicatori financiari