Sunt o persoana optimista care crede in valori si gaseste mereu idei

Camelia Sucu, Presedinte Class Living

Sunt o persoana optimista care crede in valori si gaseste mereu idei Data: 7 septembrie 2012   Ora: 10:21

Camelia Sucu este un nume sinonim cu excelenta si profesionalismul, fiind un lider recunoscut in mediul de afaceri din Romania, cu precadere in domeniul mobilierului de calitate. Imaginea sa, asociata cu stilul si rafinamentul desavarsit, serveste drept inspiratie si model tuturor celor care vor sa fie in pas cu ultimele tendinte.

In exclusivitate pentru reprezentantii industriei, Camelia Sucu vorbeste despre situatia actuala a industriei de mobiler din Romania, dar si despre ultimele tendinte in materie de design.

Ce dificultati credeti ca intampina piata producatorilor de mobilier din Romania?

Cred ca toti reprezentantii industriei ne confruntam, in aceasta perioada, cu lipsa consumatorului final. Si acest lucru nu este specific doar producatorilor de mobilier din Romania. Lipsa cererii se resimte la nivel international, ne ramane doar sa construim strategii noi si sa gasim solutii pentru a veni in intampinarea clientului cu produse juste, iar raportul calitate-pret sa fie pe masura.

Care sunt tendintele actuale in materie de design pe care le-ati identificat in preferintele consumatorilor?

Mobilierul preferat de designeri in acest an este o combinatie intre vechi si nou, acel clasic revizuit, dar in aceeasi masura stilul modern cu precadere prin alegera texturilor si a materialului, esenta naturala de lemn este la mare cautare. De asemenea, in 2012-2013 vom prefera si captivantul si unicul stil industrial. Un spatiu cu personalitate poate fi creat si cu ajutorul unei mese industriale. Amesteca-le cu cateva piese de mobilier moderne si obtii astfel, efectul dorit.

O alta noutate a acestui an este faptul ca tesaturile naturale, care protejeaza mediul vor ajunge sa fie in centrul atentiei. Vor fi la fel de frumoase si adaptabile pentru mobilierul de exterior, cat si pentru mobilierul de interior. Print-urile de mari dimensiuni au fost la moda in 2011 si vor continua sa fie la fel si in acest an. Culori in trend-ul tesaturilor sunt: albastru indigo, verdele ierbii, grej (o combinatie de gri si bej), griul in toate tonalitatile lui si, in continuare, albul si negrul.

Cum s-a adaptat Class Living situatiei economice si financiare actuale?

Cum se adapteaza orice business care este condus cu pasiune si in care ai incredere. Prin perseverenta. Eu sunt o persoana optimista care crede in valori, si gasesc mereu idei care ne permit sa ne reinventam in permanenta, oferind astfel clientului chiar si in aceasta perioada cele mai bune solutii si servicii de cea mai inalta calitate.

Considerati ca, in Romania, consumatorul final poate avea acces la piese de mobilier cu design de calitate la preturi accesibile?

Cu siguranta ca DA. Doar trebuie sa apelati la specialisti, pentru ca ei sunt singurii care va pot ajuta sa intelegeti diferenta dintre un produs de calitate versus pretul lui.

Noul concept de prezentare BIFE “plAy DESIGN feel” va pune accent pe design-ul inovator si functionalitate, provocand totodata la alegeri creative, ludice, adaptate stilului de viata actual. Considerati ca editia din acest an a targului BIFE va satisface in acest sens cerintele pietei?

Este un alt mesaj, unul puternic care te indeamna sa interactionezi cu produsul, nu doar sa-l privesti. Se va intelege astfel mai bine aportul designului de calitate in viata noastra, design axat pe nevoile concrete ale consumatorului, dar si povestile din spatele produselor. Iar faptul ca toti producatrii vor putea participa la un eveniment de anvergura in domeniu la care sa se simta tratati cu respect fata de munca lor e un lucru laudabil ce trebuie sustinut.

Pentru editia BIFE din aceasta toamna va fi organizat, in premiera pentru Romania, un salon dedicat spatiilor destinate bucatariei. Cunoscut fiind faptul ca firma Dvs. detine in portofoliu branduri de bucatarii, credeti ca in Romania se poate vorbi despre tendinta prezenta la nivel international de integrare organica a bucatariei in spatiul de zi al unei locuinte moderne? Cum ar putea influenta aceasta tendinta producatorii de mobila?

De ce privim cu usurinta decorarea unui living, unui dormitor, dar uitam de cele mai multe ori de bucatarie multumindu-ne sa cumparam un corp de bucatarie si sa asortam naiv gresia si faianta? Bucataria este o zona importanta a unei locuinte si de aici expresia “nu te poti muta daca nu ai cumparat bucataria”.

In tendinte de cativa ani sunt bucatariile deschise unde functiunile se intrepatrund: ai frontul de lucru intr-o parte si un bar care desparte sau leaga zona de living sau locul de luat masa. Totul e sa gasesti o bucatarie compacta care incastreaza toate echipamentele si deserveste toate functiunile. Materialele folosite trebuie sa fie alese cu mare grija pentru a crea atmosfera unei bucatarii primitoare sau de ce nu, o bucatarie-spectacol.

In final, va rugam, transmiteti un mesaj pentru viitorii expozanti BIFE.

Veniti in numar cat mai mare, pentru ca doar impreuna putem ridica expozitia BIFE, la nivelul targurilor internationale de mobilier, echipamente si accesorii. Ca expozanti trebuie sa avem grija sa fim in contact permanent cu clientii, sa intelegem nevoile lor, sa fim mereu up-datati si sa privim aceasta ocazie drept o oportunitate ce nu trebuie ratata.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


   

Comentarii


0
 

  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »


 

romania, sunt, calitatebife, mobilier, designmobilierul, tendinte, bucatarieliving, industriei, poatefinal, lucru, faptul