150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat

Data: 30 noiembrie 2010   Ora: 18:36

150 - Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat (OMEF 847/2009)

Descriere ANAF : 

Cererea pentru utilizarea unui certificat digital calificat (emis de o alta autoritate decat MFP) se completeaza, se transmite electronic si se listeaza prin functionalitatile puse la dispozitie de serviciul Depunere declaratii on-line.

Exemplarul listat, semnat si stampilat de catre contribuabil, conform legii, se depune de catre persoana imputernicita pentru semnarea declaratiilor fiscale, la directia generala a finantelor publice judeteana sau, dupa caz, la Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala contribuabilul isi are domiciliul fiscal.

Cererea in format hartie va fi insotita de urmatoarele documente: documentul de identitate a solicitantului, in original si in copie; documentul eliberat de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil.

Acest formular este inclus in aceasta pagina doar pentru informare, si nu pentru utilizare, deoarece el se obtine in urma procedurii explicate in instructiunile aferente depunerii on-line.

Documentul de confirmare a certificatului digital calificat se depune in format electronic, semnat digital de catre solicitant si confirmat prin semnatura electronica a autoritatii de certificare.

Pentru a descarca formularul, click aici.

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora