POR Axa 1 Poli de crestere Lista de verificare a documentatiei inainte de depunere

Data: 13 decembrie 2010   Ora: 13:57

ATENTIE! Dosarul cererii de finantare individuale consta in cererea de finantare propriu-zisa si documentele anexate acesteia, conform specificatiilor incluse in sectiunea „Completarea cererii de finantare pentru proiectele individuale”.

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale intregului dosar al cererii de finantare. 

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga solicitantul de finantare in intocmirea DOSARULUI ORIGINAL AL CERERII DE FINANTARE sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta in lista de verificare de mai jos; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

ATENTIE! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile de pe aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre reprezentantul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtand semnatura reprezentantului legal, daca solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

ATENTIE! Daca sunt documente elaborate fata-verso (e.g Studiu de fezabilitate etc), solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus. 

Pagina opis va fi pagina “0” (zero) a cererii de finantare.

-  Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate, se intocmeste opisul.

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, solicitantul va multiplica in 3 (trei) exemplare INTREAGA DOCUMENTATIE. Documentele pot fi copiate fata-verso. Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

 

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul original al Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare de mai jos:

Lista de verificare a Cererii de finantare (CF) individuale

Pentru solicitant        

- Proiectul depus este inscris in lista de proiecte prioritare avizata in CMC

- Proiectul are avizul AMPOR de depunere pentru proiectele aflate in lista de rezerva   

- Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard                 

- CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii)        

- Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3)             

- CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor     

- CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita.    

 

La Cererea de finantare sunt atasate urmatoarele anexe:

A. Pentru toate tipurile de proiecte

- Raport de analiza privind elaborarea cererii de finantare emis de coordonatorul de pol   

- [daca e cazul] Actul de imputernicire, in original  

- [daca solicitantul este un parteneriat] Acordul de parteneriat, in original                

- [daca solicitantul este ADI] Actul constitutiv, statutul asociatiei, certificatul de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor respectiv hotararea judecatoreasca privind dobandirea personalitatii juridice, in copie     

- Declaratia de eligibilitate, semnata de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita, este atasata in original si respecta modelul standard           

- Declaratia de angajament, semnata in original, de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita, este atasata si respecta modelul standard           

- [daca e cazul] decizii privind recuperarea autoarelor de stat si dovezi ale efectuarii platii, in copie               

- Situatiile financiare ale solicitantului, in copie      

- Hotararea Consiliului Local/ Consiliului Judetean /a Consiliului de Administratie/Adunarii Generale al/a ADI, dupa caz, de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect, in copie

 

In cazul parteneriatelor:

- Hotararea Consiliului local/ Consiliului Judetean de aprobare a proiectului, cheltuielilor legate de proiect si a acordului de parteneriat, in copie.       

- Documentele de proprietate/administrare asupra terenului si/sau infrastructurii obiect al investitiei, in copie      

- CV-urile (solicitate numai in situatia in care membrii echipei de proiect sunt deja desemnati) si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect, in copie      

 

B. Pentru proiectele care prevad lucrari publice

- Studiul de fezabilitate/ documentatia tehnico-economica, in copie insotit(a) de Hotararea autoritatii administratiei publice locale de aprobare, si de avizele asupra SF/ documentatiei tehnico-economice emise de catre autoritatile abilitate, in copie                

- Studiul de fezabilitate/documentatia tehnico-economica nu a fost elaborata / revizuita / reactualizata cu mai mult de 2 ani inainte de data depunerii cererii de finantare (datele respective sunt indicate pe document)      

- [daca este cazul] Devizul general din studiul de fezabilitate / documentatia tehnico-economica este actualizat cu cel mult 12 luni inainte de data depunerii cererii de finantare             

- Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate / documentatia tehnico-economica), inclusiv analiza economica, in copie        

- Certificatul de urbanism, in copie             

- [daca este cazul] Fisa tehnica privind conditiile de protectia mediului, in copie     

- [daca este cazul] Studiul de evaluare a impactului asupra mediului, in copie          

- Proiectul tehnic               

- Informatiile furnizate prin proiectul tehnic si cele furnizate prin studiul de fezabilitate / documentatia tehnico-economica sunt corelate      

 

C. Pentru proiectele care prevad investitii in:

- Demolarea cladirilor si/sau a structurilor aflate intr-o stare avansata de degradare, care nu apartin patrimoniului national cultural, amenajarea terenurilor rezultate si pregatirea lor pentru noi activitati economice si/sau sociale;

- Amenajarea terenurilor degradate si/ sau neutilizate si pregatirea lor pentru noi activitati economice si/sau sociale;

- Reabilitarea siturilor industriale  poluate si neutilizate si pregatirea lor pentru noi utilizari economice si/sau sociale

- Planul de reutilizare, in copie  

 

D. Pentru proiectele care prevad investitii in structuri de sprijinire a afacerilor

- Planul de afaceri, in copie            

 

E. Pentru proiectele care prevad investitii in reabilitarea monumentelor istorice

- Planul de marketing, in copie    

- Ordinul ministrului culturii si cultelor privind clasarea in grupa A/B a obiectivului de patrimoniu ce face obiectul investitiei, in copie      

 

F. Pentru proiectele care prevad investitii in asigurarea de servicii sociale

- [daca este cazul] Documentatia privind selectia transparenta a furnizorului privat de servicii sociale care isi va desfasura activitatea in imobilul obiect al investitiei, in copie             

- Dovada acreditarii furnizorului de servicii sociale care isi desfasoara activitatea in imobilul ce face obiectul investitiei, in copie              

 

G. Alte anexe

- [daca este cazul] Studiu de trafic/ studiul de circulatie, in copie   

- [daca este cazul] Studiul de oportunitate a investitiei, in copie    

- [daca este cazul] Orice alte studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul cererii de finantare, in copie       

- Aspecte administrative

- Dosarul fiecarei cereri de finantare contine opis completat conform modelului    

- Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (documentele se incadreaza in perioada de valabilitate pentru care acestea au fost emise)          

- Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul)     

- Documentele atasate in copie sunt stampilate cu mentiunea „Conform cu originalul” si semnate de reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita              

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora