POR Axa 1 Centre Urbane Lista de verificare a documentatiei inainte de depunere

Data: 10 decembrie 2010   Ora: 12:11

ATENTIE! Planul integrat si documentele atasate acestuia (declaratia de asumare a Planului, hotararea Consiliului local de asumare a Planului), precum si cererile de finantare si anexele-formular, completate conform instructiunilor din ghid, precum si celelalte anexe cerute prin prezentul ghid constituie documentatia care trebuie depusa in vederea obtinerii finantarii. Dosarul cererii de finantare individuale consta in cererea de finantare propriu-zisa si documentele anexate acesteia, conform specificatiilor incluse in sectiunea „Completarea cererii de finantare pentru proiectele individuale” .

Solicitantul de finantare trebuie sa intocmeasca un original si 3 copii ale intregii documentatii (Plan si anexele acestuia, inclusiv cererile de finantare si anexele acestora).

 

Pasii pe care trebuie sa ii parcurga solicitantul de finantare in intocmirea DOSARULUI ORIGINAL AL CERERII DE FINANTARE sunt:

- Se completeaza un formular al Cererii de finantare conform instructiunilor din prezentul ghid si a instructiunilor din formularul standard; se recomanda ca formularul Cererii de finantare sa nu fie tiparit fata-verso!

- Se ataseaza la Cererea de finantare anexele, in ordinea prevazuta in lista de verificare de mai jos; se recomanda ca intre Cererea de finantare si anexe precum si intre anexe sa se introduca o pagina despartitoare cu titlul anexei respective (aceasta pagina nu va fi numerotata!)

ATENTIE! Unele anexe la dosarul original al Cererii de finantare sunt copii ale unor documente care se regasesc in original numai la sediul beneficiarului (e.g documente referitoare la situatiile financiare ale solicitantului, fise de post, documente cadastrale etc). Copiile de pe aceste documente vor fi stampilate/marcate cu mentiunea ”conform cu originalul” inainte de a fi puse la dosarul Cererii de finantare.

- Cererea de finantare si anexele la aceasta se semneaza de catre reprezentantul legal al solicitantului sau imputernicitul acestuia, pe fiecare pagina (sau se stampileaza cu stampila purtand semnatura reprezentantului legal, daca solicitantul dispune de astfel de facilitate), in partea dreapta, in josul paginii si se stampileaza pe fiecare pagina, langa semnatura.

ATENTIE! Daca sunt documente elaborate fata-verso (e.g Studiu de fezabilitate etc), solicitantul va numerota in ordine cronologica fiecare fila (fata-verso) si va stampila fiecare fila (fata-verso) conform celor de mai sus. 

Pagina opis va fi pagina “0” (zero) a cererii de finantare.

- Dupa ce documentele care constituie dosarul cererii de finantare sunt numerotate si stampilate, se intocmeste opisul.

- Documentele care constituie dosarul Cererii de finantare se leaga (recomandat a se indosaria in biblioraft/ bibliorafturi, numerotate volumul I, volumul II, etc.) in ordinea prevazuta mai jos, in lista de verificare.

Inainte de a indosaria originalul dosarului cererii de finantare, solicitantul va multiplica in 3 (trei) exemplare INTREAGA DOCUMENTATIE. Documentele pot fi copiate fata-verso. Fiecare copie se va lega /indosaria ca si originalul dosarului cererii de finantare.

 

Solicitantii trebuie sa verifice daca dosarul original al Cererii de finantare este complet, pe baza Listei de verificare de mai jos:

 

Lista de verificare a Planului integrat si a documentelor atasate

1. Pentru solicitant 

 - Planul integrat de dezvoltare urbana este elaborat conform modelului furnizat prin Ghidul solicitantului             

 - Planul integrat este numerotat, semnat si stampilat conform cerintelor din Ghidul Solicitantului 

 - Planul integrat (impreuna cu documentele atasate acestuia) si fiecare cerere de finantare pentru proiecte individuale este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii)      

 - Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3)               

 - Planul integrat si toate documentele atasate acestuia (inclusiv Cererile de finantare individuale pentru proiecte si anexele acestora) sunt transmise intr-un colet sigilat        

 - Partea exterioara a coletului sigilat poarta eticheta cu toate detaliile de identificare (axa prioritara, domeniu major de interventie, autoritatea de management, organismul intermediar, solicitant, titlu plan)  

2. La Planul integrat sunt atasate urmatoarele documente:

- Declaratia de asumare a Planului integrat de dezvoltare urbana, in original           

- Hotararea Consiliului Local/ Consiliilor Locale ale sectoarelor Municipiului Bucuresti/ Consiliului General al Municipiului Bucuresti, dupa caz, de asumare a planului integrat si a cheltuielilor legate de acesta, in copie     

- Cererile de finantare individuale pentru fiecare dintre proiectele componente ale planului integrat pentru care se solicita finantare in cadrul Axei prioritare 1 a POR sunt atasate   0

 

Lista de verificare a Cererii de finantare (CF) individuale

1. Pentru solicitant  

 -Toate rubricile din formularul cererii de finantare (CF) sunt completate cu datele solicitate si respecta modelul standard             

 - CF (impreuna cu anexele) este redactata in 4 exemplare (1 original si 3 copii)       

 - Cele 4 exemplare sunt marcate corespunzator (original, copie nr. 1, 2, 3)              

 - CF este numerotata, semnata si stampilata conform cerintelor  

 - CF – Sectiunea 5 „Certificarea” respecta formatul prevazut, este datata, stampilata si semnata in original de reprezentantul legal sau de persoana imputernicita.  

 

2. La Cererea de finantare sunt atasate urmatoarele anexe:

A. Pentru toate tipurile de proiecte

- [daca e cazul] Actul de imputernicire, in original  

- [daca solicitantul este un parteneriat] Acordul de parteneriat, in original              

- [daca solicitantul este ADI] Actul constitutiv, statutul asociatiei, certificatul de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor respectiv hotararea judecatoreasca privind dobandirea personalitatii juridice, in copie     

- Declaratia de eligibilitate, semnata de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita, este atasata in original si respecta modelul standard           

- Declaratia de angajament, semnata in original, de catre reprezentantul legal sau de persoana imputernicita, este atasata si respecta modelul standard           

- [daca e cazul] decizii privind recuperarea autoarelor de stat si dovezi ale efectuarii platii, in copie               

- Situatiile financiare ale solicitantului, in copie       

- Hotararea Consiliului Local/ Consiliului Judetean/ Consiliile Locale ale sectoarelor Municipiului Bucuresti/ Consiliului General al Municipiului Bucuresti/a Consiliului de Administratie/Adunarii Generale al/a ADI, dupa caz, de aprobare a proiectului si a cheltuielilor legate de proiect, in copie

In cazul parteneriatelor:

- Hotararea Consiliului local/ Consiliului Judetean/ Consiliile Locale ale sectoarelor Municipiului Bucuresti/ Consiliului General al Municipiului Bucuresti/  de aprobare a proiectului, cheltuielilor legate de proiect si a acordului de parteneriat, in copie.  

- Documentele de proprietate/administrare asupra terenului si/sau infrastructurii obiect al investitiei, in copie       

- CV-urile (solicitate numai in situatia in care membrii echipei de proiect sunt deja desemnati) si/sau fisele de post aferente pozitiilor care formeaza echipa de proiect, in copie         

 B. Pentru proiectele care prevad lucrari publice

- Studiul de fezabilitate/ documentatia tehnico-economica  , in copie insotit(a) de Hotararea autoritatii administratiei publice locale de aprobare, si de avizele asupra SF/ documentatiei tehnico-economice  emise de catre autoritatile abilitate, in copie                  

- Studiul de fezabilitate/documentatia tehnico-economica  nu a fost elaborata / revizuita / reactualizata cu mai mult de 2 ani inainte de data depunerii cererii de finantare (datele respective sunt indicate pe document         

- [daca este cazul] Devizul general este actualizat cu cel mult 12 luni inainte de data depunerii cererii de finantare              

- Analiza cost-beneficiu (daca nu este inclusa in studiul de fezabilitate / documentatia de avizare a lucrarilor de interventii), inclusiv analiza economica, in copie         

- Certificatul de urbanism pentru emiterea autorizatiei de construire, in copie      

- [daca este cazul] Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului, in copie            

- [daca este cazul] Studiul de evaluare a impactului asupra mediului, in copie         

 C. Pentru proiectele care prevad investitii in:

- Demolarea cladirilor si/sau a structurilor aflate intr-o stare avansata de degradare, care nu apartin patrimoniului national cultural, amenajarea terenurilor rezultate si pregatirea lor pentru noi activitati economice si/sau sociale

- Amenajarea terenurilor degradate si/ sau neutilizate si pregatirea lor pentru noi activitati economice si/sau sociale

- Reabilitarea siturilor poluate si neutilizate si pregatirea lor pentru noi utilizari economice si/sau sociale

- Planul de reutilizare, in copie   

D. Pentru proiectele care prevad investitii in structuri de sprijinire a afacerilor

- Planul de afaceri, in copie         

E. Pentru proiectele care prevad investitii in reabilitarea monumentelor istorice

- Planul de marketing, in copie     

- Ordinul ministrului culturii si cultelor privind clasarea in grupa A/B a obiectivului de patrimoniu ce face obiectul investitiei, in copie      

 F. Pentru proiectele care prevad investitii in asigurarea de servicii sociale

- [daca este cazul] Documentatia privind selectia transparenta a furnizorului privat de servicii sociale care isi va desfasura activitatea in imobilul obiect al investitiei, in copie             

- Dovada acreditarii furnizorului de servicii sociale care isi desfasoara activitatea in imobilul ce face obiectul investitiei, in copie           

 G. Alte anexe

- [daca este cazul] Studiu de trafic / studiul de circulatie, in copie – exceptie fac doar strazile de categoria IV, pentru care acest studiu nu este relevant      

- [daca este cazul] Studiul de oportunitate a investitiei, in copie   

- [daca este cazul] Orice alte studii care pot conduce la justificarea oportunitatii proiectului care face obiectul cererii de finantare, in copie            

 

3. Aspecte administrative

- Dosarul fiecarei cereri de finantare contine opis completat conform modelului    

- Documentele atasate sunt valabile, conform opis-ului CF (documentele se incadreaza in perioada de valabilitate pentru care acestea au fost emise)       

- Opisul CF este complet si reda corect paginatia si perioadele de valabilitate ale documentelor cuprinse (unde e cazul)      

- Documentele atasate in copie sunt stampilate cu mentiunea „Conform cu originalul” si semnate de reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita               

 

 

   
  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »



    Stiri ultima ora