Raiffeisen Bank expediaza gratuit biletele la ordin si cecurile la sediul clientilor

Raiffeisen Bank expediaza gratuit biletele la ordin si cecurile la sediul clientilor Data: 5 octombrie 2015   Ora: 13:00 Raiffeisen Bank trimite biletele la ordin si cecurile prin curier, gratuit, direct la sediul clientilor. Incepand cu 5 octombrie 2015, clientii vor putea solicita Instrumentele de Debit prin intermediul serviciului Relatii cu Clientii la numarul de telefon *2000, apelabil din orice retea.

Bucuresti, 5 octombrie 2015 –  Raiffeisen Bank trimite biletele la ordin si cecurile prin curier, gratuit, direct la sediul clientilor. Incepand cu 5 octombrie 2015, clientii vor putea solicita Instrumentele de Debit prin intermediul serviciului Relatii cu Clientii la numarul de telefon *2000, apelabil din orice retea.

“Continuam seria de initiative care au ca rezultat reducerea de costuri si interactiunea simplificata cu banca si trimitem Instrumentele de Debit la sediul clientilor, scutindu-i de drumul la banca pentru a intra in posesia lor. Eficientizam astfel etapele parcuse de un client care foloseste aceste instrumente de plata pe suport de hartie” a spus Florentina Stilu, director Cash management la Raiffeisen Bank.

In contextul actual, de tranzitie catre modelul de business complet digital in care clientii aleg sa comunice si sa tranzactioneze de la distanta cu banca, primirea tipizatelor prin curier este inca un pas in a ne adapta la nevoile si cerintele pietei. Simplificarea proceselor asociate Instrumentelor de Debit a inceput in iunie cu prima initiativa implementata de Raiffeisen Bank - consultarea on-line a Centralei Incidentelor de Plati (CIP) pentru verificarea bonitatii si a capacitatii de plata a partenerilor comerciali.

Raiffeisen Bank proceseaza anual 1 milion de instrumente de debit pentru aproximativ 9000 de clienti.

Raiffeisen Bank are in prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati pentru plata electronica a facturilor. Banca pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseu.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Este posibil un imprumut fara verificarea biroului de credit?

Dacă aveți un istoric negativ de plată în biroul de credite, cel mai probabil vă întrebați dacă un împrumut fără ... citeste mai mult