(P) Esti un sef bun?

Uite cum sa te autoevaluezi!
Ce inseamna pentru angajati un sef bun? Un sef care le recunoaste eforturile, are abilitatea de a identifica si fructifica atuurile echipei si e deschis la comunicarea cu echipa, arata rezultatele unui sondaj realizat de eJobs Romania. Cu toate acestea, 29% dintre angajati au o parere proasta despre seful lor, considerand ca acesta este doar un oportunist.
Tu stii ce parere au angajatii despre tine? Dar tu ce parere ai despre tine ca sef?
Pentru a afla asta ai nevoie prima oara sa te evaluezi, prin prisma parerilor pe care le au ceilalti despre tine. Hai sa vedem cu ce sa incepi!
Feedback-ul este una dintre cele mai eficiente metode de autoevaluare. Mai exact, e important sa asculti, nu doar sa auzi, ceea ce au ceilalti de spus in raport cu activitatea si metoda ta de leadership.
„E un gest natural, deseori copiii sunt cei mai utili in acest exercitiu. Ei ne oglindesc comportamentele fara sa ne menajeze. In echipa deseori este intalnit feedback-ul trunchiat sau distorsionat. Cred ca mai multe surse ne pot ajuta sa ne vedem clar, sa eliminam subiectivismul si extremele si sa identificam solutii”, spune Mihaela Feodorof, fondatoarea companiei de consultanta Yourway Life & Career Counselling.
Citeste continuarea in articolul Esti un sef bun?
Articole asemanatoare
-
Credit rapid online sau offline? Cum e mai sigur si mai avantajos?
Care este diferența dintre un credit ifn online și un credit offline? Comoditate și accesibilita...
-
Cum să economisești energie după montarea unui aer condiționat
Totuși, utilizarea necorespunzătoare poate duce la facturi ridicate la energie electrică. Din fer...
-
Credit online: cum sa gasesti rаpid bani in Romania si de ce aceasta solutie functioneaza
Instituțiile financiare nebancare (IFN) oferă împrumuturi în doаr câteva clicur...
-
Ce legatura ascunsa exista intre unele IFN-uri si firmele de recuperatori agresivi?
De ce IFN-urile colaborează cu firme de recuperare? Instituțiile financiare nebancare nu sunt in...
-
Asigură-ți viitorul în plan profesional: 7 abilități esențiale pe care angajatorii le caută în 2025
Răspunsul nu stă (doar) în diplome sau experiență, ci mai ales în abilități - acele t...
Comentarii
Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!
Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult
-
Credite
Acces Rapid
Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima
Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult
Credit rapid online sau offline? Cum e mai sigur si mai avantajos?
Care este diferența dintre un credit ifn online și un credit offline? Comoditate și accesibilitate. Solicitarea de împrumuturi online ... citeste mai mult