MasterCard si O’Fresh anunta rezultate peste asteptari pentru plata cu carduri contactless la vendomate

MasterCard si O’Fresh anunta rezultate peste asteptari pentru plata cu carduri contactless la vendomate Data: 5 noiembrie 2015   Ora: 11:00
  • Soluția MasterCard contactless pentru plata cu cardul direct la vendomate, adoptată de 30% dintre consumatori, la prima ieșire în piață
  • MasterCard a înregistrat deja parteneriate cu lideri ai pieței de distribuție automată pentru implementarea, în premieră națională, a noii soluții de plată

BUCUREȘTI – 05 noiembrie 2015 – MasterCard a introdus plata cu carduri contactless la vendomatele O’Fresh ale Vending Zone, înregistrând rezultate peste așteptări încă de la prima ieșire în piață, cu 30% dintre consumatori optând pentru aceasta metodă de plată.

Prin parteneriatul cu Vending Zone, care operează vendomatele sub marca O’Fresh în România, MasterCard a realizat una dintre primele implementări de acest tip din regiunea Europei Centrale și  de Est, furnizând astfel clienților operatorului o experiență de plată simplă și rapidă, cu ajutorul tehnologiei MasterCard contactless.

Noua soluție de plată a putut fi testată în premieră de către consumatori în cadrul expoziției Internet & Mobile World 2015, care a avut loc pe 7-8 octombrie la Romexpo, în București, și rezultatele au arătat deschiderea consumatorilor pentru acest tip de plată. De altfel, plata cu cardul a fost în ultimii ani o solicitare frecventă în piața de vending, estimată la aproximativ 100.000 de automate, astfel că Vending Zone, beneficiind de sprijinul și de expertiza MasterCard, a decis implementarea soluției de plată MasterCard contactless.

Gabriel Ghiță, Head of New Business CEE, MasterCard Europe, a declarat: “Suntem plăcut suprinşi de rezultatele obținute la debutul implementării tehnologiei MasterCard contactless în piața de distributie automată, în premieră națională. Consumatorii au confirmat necesitatea diversificării soluțiilor de plată disponibile în comerțul modern, iar gradul de acceptare al plăților contactless încă de la prima ieșire în piață, cu 3 consumatori din 10 alegând să plătească contactless, validează această metodă ca fiind simplă, rapidă și eficientă.”

 ”Suntem foarte optimiști ca urmare a primelor rezultate obținute prin implementarea noii soluții de plată, cu 30% dintre consumatori optând pentru plata cu cardul direct la vendomat la prima ieșire în piață. O’Fresh acordă o importanță semnificativă efectului pe care îl are tehnologia asupra comerțului modern, și ne bucurăm să putem furniza consumatorilor o gamă variată de modalități de plată,” a comentat Mihai Ungureanu, Director General O’Fresh.

Vending Zone, care are o flotă de circa 600 automate în segmentul de snack-uri și băuturi reci, va dota gradual rețeaua de vendomate cu terminale de acceptare a plăților contactless, finalizarea instălărilor fiind programată până la sfârșitul anului viitor.

MasterCard este primul și cel mai proeminent promotor al plăților contactless în România, introducând această tehnologie la marii retaileri, în transportul public sau la casele de bilete și punctele de food&bar ale celor mai mari festivale culturale din țară. Campaniile și inițiativele MasterCard au susținut accelerarea implementării tehnologiei contactless la POS-uri, aceasta înregistrând o creștere de 330% în prima jumătate a anului 2015, prin comparație cu aceeași perioadă a anului 2014, potrivit datelor furnizate de comercianți.

Despre MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie in industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile MasterCard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participati la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri pe Engagement Bureau.

Despre O’Fresh

O’Fresh a ajuns, în prezent, să administreze cu succes o rețea de peste 800 de distribuitoare automate amplasate atât în București, cât și în țară. O’Fresh pune la dispoziția clienților săi o gamă variată de produse: sandwich-uri, gustări sărate și dulci, băuturi răcoritoare, venind cu soluții inovatoare și servicii eficiente necesare unui randament cât mai bun în munca de zi cu zi. Energia echipei O’Fresh este canalizată către susținerea companiilor, cărora le pune la dispoziție tehnologie modernă pentru crearea unui mediu de lucru confortabil și productiv.

 
 
Abonare newsletter
0 comentarii
- Adauga


 

Articole asemanatoare



 

Comentarii


0
Ultima Ora

Care e secretul performantei in business. Top skill-uri!

Cand singurul scop pe care il ai in fata este acela de a te dezvolta profesional, iti este destul de dificil sa identifici acel set de calitati care iti va asigura succesul. Desigur, pe parcursul timpului, vei acumula foarte multa experienta si te ... citeste mai mult





  • Credite


    Compara »
  • Depozite la Termen


    Compara »





Advertorial

Acord bani & Imprumut - Informatii pentru a lua decizia optima

Vă luptați să scăpați de datorii? Negocierea unui acord de împrumut de bani poate fi o modalitate excelentă de a ieși din ... citeste mai mult



Articolul Saptamanii

Este posibil un imprumut fara verificarea biroului de credit?

Dacă aveți un istoric negativ de plată în biroul de credite, cel mai probabil vă întrebați dacă un împrumut fără ... citeste mai mult